וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל אלישי יונג, שנפל ברצועת עזה, מובא למנוחות בדימונה

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 11:35

יונג, בן ה-19 תושב העיר, היה בן קהילת העבריים מדימונה. הוא נפל באותו הקרב עם סמ"ר אופיר ברקוביץ', שניהם היו לוחמי שריון בגדוד 52 של עוצבת "עקבות הברזל". משפחתו ספדה לו: "מתגעגעים אליך ואוהבים אותך. לעולם לא נשכח אותך, תהיה חרוט בליבנו. גיבור של כולנו"

שידור חי: הלוויתו של סמל אלישי יונג

LIVE

סמל אלישי יונג, שנפל ברצועת עזה, מובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בדימונה. יונג, בן ה-19 תושב העיר, היה בן קהילת העבריים מדימונה. הוא נפל באותו הקרב עם סמ"ר אופיר ברקוביץ', שניהם היו לוחמי שריון בגדוד 52 של עוצבת "עקבות הברזל".

אימו ספדה לו: "שלום חיילים, אלישי, אלישי, אלישי, אין כמו אלישי, הלך לצבא ומתי שהיו לו ימים וזמן לבוא למשפחה שלו, הוא יצא ותמיד אמר, אמא אני חוזר הבייתה. אני חוזר לא לדאוג. שום דבר לא יקרה איתי, הוא תמיד אמר לי תהיי חזקה לא משנה מה יהיה, אנחנו במלחמה. אני רוצה להגיד לכל החיילים תודה, מה שקורה בעולם שלנו, זה כואב, אני רוצה את אלישי בחזרה לידיים שלי, אני רוצה אותו בחזרה".

עישבה, בן דודו, סיפר: "הנה חלל ריק, נשאר חור מאוד גדול. כאב ששום דבר לא יכול למלא את הכאב מפה אין לנו מה לעשות אלא להתאחד שום דבר לא יחזיר אותו. אלישי, אני רוצה שתדע שאנחנו אוהבים אותך , תמיד נהיה פה בשביל אמא וכולם. חיילי צהל היקרים תשמרו על עצמכם זה לא מובן כל חברי לפלוגה. תשמרו על עצמכם".

סמדר דודתו: "מתגעגעים אליך ואוהבים אותך. לעולם לא נשכח אותך. תמיד תהיה חרוט בליבנו - אתה גיבור של כולנו".

סמל אלישי יונג ז״ל. דובר צה"ל
סמל אלישי יונג ז״ל/דובר צה"ל

יאיר ישראל, חבר בקהילת העבריים מדימונה אמר לוואלה על אלישי יונג כי הוא "ילד מקסים, אביו נפטר לפני כמה שנים והוא הבן הקטן של אמו מתוך שניים. הוא הילד הראשון שנפל מהקהילה למרות שיש עוד הרבה ילדים שלנו בצבא. אפשר לדבר על טובית וויטקלף שהייתה לפני הרבה שנים, זו טרגדיה שאמרו שהיא התאבדה. אם מדובר בבן הקהילה הוא הראשון שנפל מהקהילה. כולם בהלם טוטאלי כי אם אנחנו מספיק טובים להילחם בשביל המדינה וגם אני בוכה כי קשה לראות את הילדים שלנו נלחמים למען מדינה שלא מכבדת אותנו, לא הייתה לו אזרחות, כאילו הוא לוחם בשביל המדינה וכשהוא מסיים הוא צריך לבקש אזרחות? זה אבסורד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully