וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יופי שסינוואר חוסל, אבל עכשיו מול מי מתנהל המו"מ?": אחיהם של גלי וזיו ברמן עם השאלות הקשות

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 9:35

"צריך להמציא מילון חדש מאז 7 באוקטובר. אין מספיק מילים בעברית לתאר את כל הדבר הזה", אמר לירן ברמן כשניסה לתאר את תחושותיו מאז חטיפתם של שני אחיו ב-7 באוקטובר. "קיבלנו עדכון מהתקשורת שהקבינט התכנס. אנחנו מרגישים שנוצרה הזדמנות חדשה וצריך ללחוץ לעסקה"

קויק: גלי וזיו ברמן מציינים יום הולדת 27 בשבי חמאס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

"געגועים בלי סוף. אין מילה בעברית לזה" תיאר הבוקר (שני) לירן ברמן את תחושת הגעגוע שלני אחיו, גלי וזיו, שחטופים בעזה מאז 7 באוקטובר. "הם החברים הכי טובים אחד של השני. מהיום שהם נולדו הם כל הזמן ביחד", סיפר בריאיון לענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM, על הקשר של השניים - והוסיף: "הפעם האחרונה שקיבלנו אות חיים מהם היה בעסקה הראשונה בנובמבר".

"צריך להמציא מילון חדש מאז 7 באוקטובר. אין מספיק מילים בעברית לתאר את כל הדבר הזה", סיפר האח. "הפעם האחרונה שקיבלנו אות חיים מהם היה בעסקה הראשונה. בגלל שלא קיבלנו שום דבר אחר, אנחנו מאמינים באמונה שלמה שהם חיים. הם נחטפו יחסית בריאים מעבר לטראומה של החטיפה בפיג'מה בשבת בבוקר. הם לא נחטפו עם פציעות רציניות או משהו שמסכן חיים. הם נחטפו כל אחד מדירה אחרת בשכונת הדור הצעיר, אבל אנחנו יודעים שהם נחטפו ביחד".

זיו וגלי ברמן. באדיבות המשפחה
"הם החברים הכי טובים אחד של השני". גלי וזיו ברמן/באדיבות המשפחה

על הקשר בין השניים, סיפר: "הם החברים הכי טובים אחד של השני. מהיום שהם נולדו הם כל הזמן ביחד, אם זה בבלומפילד במשחקים של מכבי, אם זה ביחד בעבודה בתור תאורנים, אם זה ביחד באותה שכונת מגורים. הם בחרו את השקט שהיה בעוטף. הם עבדו בעבודה עם הרבה אנשים מפורסמים, הם תמיד חזרו לכפר עזה, ועזרו לאמא עם אבא שחולה בפרקינסון. יש להם חברות מאוד טובה וקשר של תאומים".

כשנשאל על חיסול סינוואר, השיב: "יופי שהוא חוסל. זה טוב, זה חשוב, כולנו פיללנו לזה, אבל מה עכשיו? אנחנו באמת לא יודעים. אני מפחד מהכול. מול מי מנהלים את המשא ומתן? האם הוא יותר מתון או פחות מתון? באמת שאין לנו מושג. האחים שלי לא שוחררו ברגע שהוא חוסל".

"חיסול סינוואר כל הזמן ריחף. הרצועה קטנה, ובסוף היינו מגיעים אליו. זה לא שינה לנו משהו. 101 חטופים עדין שמה, ועדין ממשיכים בפעולות של לחץ בין לאומי, וממשיכים להכיר אותם בכל מקום, שהציבור לא יהיה מבוסם יותר מדי מחיסול סינוואר. אנחנו ממשיכים בכל הכוח".

זיו וגלי ברמן. באדיבות המשפחה
"יש להם חברות מאוד טובה וקשר של תאומים". גלי וזיו ברמן/באדיבות המשפחה

לירן המשיך: "קיבלנו עדכון רק דרך התקשורת שהקבינט התכנס. אנחנו מרגישים שנוצרה הזדמנות חדשה וצריך ללחוץ בכל הכוח לייצר עסקה חדשה. ראיתי את מנכ"ל סודה סטרים שהציע לכל עזתי כסף, לא יודע למה המדינה שלנו לא עשתה את המהלך, אבל כן - יש תחושה של תזוזה קדימה, לנצל את המצב שנוצר".

לירן התייחס גם להפצת השמועות על חילוץ חטופים בסוף השבוע האחרון: "מה שהיה לנו ביום שישי, בבקשה - לא לתת יד לשמועות. היומיים אלה, בבקשה קשה לא לתת לזה יד. לא לשאול את המשפחות, לא לפנות אלינו, לא להפיץ שמועות בטלגרם ובוואצאפ. זה היה לילה נורא. שלא יקרה עוד פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully