וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכה שהקימו הלוחמים בלב הרצועה: "מרגישים את החג - גם כאן"

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 10:46

בתקופה המורכבת של מלחמה בעזה, הצליחו לוחמי צה''ל ואנשי מילואים להקים סוכה בצפון הרצועה, כסמל של תקווה ואמונה. הלוחמים ברכו על ארבעת המינים בתוך הסוכה, שמשמשת מקור רוחני לחיילים הנמצאים בחזית. "חשוב לנו לשמור על ערכים יהודיים ולהרגיש את רוח החג גם כאן"

כניסת כוחות אוגדה 162 לרצועת עזה/מעריב

חיילי צה''ל ברצועת עזה חגגו היום (ראשון) את חג הסוכות בעיצומה של הלחימה. בתקופה המורכבת של מלחמה מתמשכת בעזה, הצליחו הלוחמים ואנשי מילואים להקים סוכה בצפון הרצועה, כסמל של תקווה ואמונה. מושיקו מוסקוביץ, לוחם ומתנדב באוגדה ויו"ר עמותת "נחמה והצלה לישראל", היה בין אלו שהקימו את הסוכה. בתמונה שצולמה, נראה מוסקוביץ כשהוא מברך על ארבעת המינים בתוך הסוכה, שמשמשת מקור רוחני לחיילים הנמצאים בחזית.

לוחמים חגגו את חג הסוכות בעיצומה של הלחימה, עזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לוחמים חגגו את חג הסוכות בעיצומה של הלחימה, צפון רצועת עזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוסקוביץ אמר: "בתוך המורכבות והקושי של המערכה, חשוב לנו לשמור על ערכים יהודיים ולהרגיש את רוח החג גם כאן, במקום שבו המציאות היומיומית מאתגרת אותנו כל כך. הסוכה הזו היא לא רק מקום פיזי, אלא סמל לתקווה ואמונה שנמשיך לעמוד על שלנו בגבורה".

הוא הוסיף: הסוכה שהוקמה בעזה מהווה נקודת אור קטנה בתוך המלחמה, ומשדרת מסר של חוסן, אופטימיות ורוח יהודית שלא נכנעת גם בתנאים הקשים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully