וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במזל הטלפון שלי נפל איתי": בן 22 נבלע לתוך בור שנפער במדרכה

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 0:03

תושב רעננה חזר ממילואים לסוף שבוע, כשבדרכו לפתע הקרקע נשמטה מתחת לרגליו. הוא נפל לעומק של שלושה מטרים, נחבל ופונה: "זה היה מאוד מבהיל, הייתי לבד. עדיין יש לי כאבים בכל הגוף". עיריית רעננה: "הבור נפער בשטח פרטי. המתחם נסגר עד לסיום הטיפול במפגע"

צעיר בן 22 נפל לתוך בור שנפער במדרכה ברעננה ופונה לבית חולים/באדיבות המצולמים

צעיר בן 22 נפל לתוך בור שנפער במדרכה ברעננה ופונה לבית חולים. לדבריו של הצעיר, הנפילה התרחשה בעת שצעד לביתו, לעומק של שלושה מטרים. בעירייה טענו כי המקרה התרחש בשטח בנייה בבעלות פרטית והוסיפו כי המתחם נסגר עד לטיפול במפגע.

"חזרתי באותו היום מהמילואים לסוף שבוע בבית", סיפר לוואלה. "בדרכי הביתה בשעה כמעט 1:00 בלילה, בין שישי לשבת, המדרכה פשוט נפערה מתחת לרגליים שלי ונפלתי לתוך בור עצום. אני נפלתי שלושה מטרים, אבל הבור היה בעומק של 6-7 לפחות. הייתי לבד, זה היה מאוד מבהיל". עוד סיפר כי הוא סובל מ"כאבים בכל הגוף, שריטות ושפשופים".

"במזל הטלפון שלי נפל ביחד איתי ואחרי כמה דקות מצאתי אותו על הרצפה. יצרתי קשר עם המוקד העירוני. לא יכולתי לצאת בעצמי מבלי לגרום לבור לקרוס עוד יותר, אז חיכיתי לחילוץ אחרי רבע שעה כוחות של מד"א איתרו אותי ופינו אותי באמבולנס למיון. בבוקר שחררו אותי מהמיון לחמישה ימי מחלה והמלצה ליטול משככי כאבים", הוסיף. "עכשיו אני נמצא במנוחה בבית, מתאושש. עדיין יש לי כאבים בכל הגוף".

צעיר בן 22 נפל לתוך בור שנפער במדרכה ברעננה ופונה לבית חולים. ללא, באדיבות המצולמים
צעיר בן 22 נפל לתוך בור שנפער במדרכה ברעננה ופונה לבית חולים/באדיבות המצולמים, ללא
צעיר בן 22 נפל לתוך בור שנפער במדרכה ברעננה ופונה לבית חולים. ללא, באדיבות המצולמים
צעיר בן 22 נפל לתוך בור שנפער במדרכה ברעננה ופונה לבית חולים/באדיבות המצולמים, ללא
צעיר בן 22 נפל לתוך בור שנפער במדרכה ברעננה ופונה לבית חולים. באדיבות המצולמים
צעיר בן 22 נפל לתוך בור שנפער במדרכה ברעננה ופונה לבית חולים/באדיבות המצולמים

לדבריו, "למזלי הרב זה לא נגמר באסון, אני אדם בריא והצלחתי למצוא את הטלפון ויכולתי להזעיק עזרה, אבל אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם ילד קטן יותר או איש מבוגר בלי טלפון היה נופל. יכולתי לקבל פגיעה מהלבנים של המדרכה לראש ולאבד הכרה, יכולתי ליפול על כבלים של חשמל, יכולתי להתגלגל פנימה לעומק הבור".

"אני לא יודע מי אחראי על האירוע הזה, אם זה העירייה או הקבלן, אבל זה מפחיד לחשוב שאירוע כזה ייתכן בכלל וחייב לעשות כל מה אפשר בשביל למנוע את זה", הבהיר.

מעיריית רעננה נמסר כי"מדובר בבור שנפער בשטח פרטי, ברחוב השרון בעיר, בסמוך למגרש בו מבוצעות עבודות תמ"א. עם התקבל הפנייה בנושא במוקד העירוני, הגיעו גורמי הביטחון לשטח באופן מיידי, וסייעו בחילוץ האדם שנפל לבור. במקביל הגיעו לאזור גורמי התשתיות ומהנדס העיר, שסגרו המתחם עד לסיום הטיפול במפגע על ידי מהנדס הפרויקט, בהתאם להנחיות מהנדס העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully