וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיגור לבית נתניהו מסמן שינוי אסטרטגיה בחיזבאללה? הבכירים הישראלים שעל הכוונת

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 6:59

ארגון הטרור השיעי נפגע קשות בשבועות האחרונים - כשבכיריו, ובראשם חסן נסראללה, חוסלו בשורת תקיפות מדויקות של צה"ל בלבנון. יתכן שנצפה בקרוב בעוד ניסיונות להוציא לפועל את האיומים על פגיעה בבכירים ישראלים או במתקנים רגישים | מי על הכוונת?

כטב"ם שחדר מלבנון פגע בבית בקיסריה. 19 באוקטבור 2024/לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

שיגור הכטב"ם על ידי חיזבאללה לעבר ביתו של ראש הממשלה נתניהו מצביע על מספר תהליכים באזור. הראשון הוא הפער המבצעי של חיל האוויר ביכולת להגן על העורף הישראלי מפני כטב"מים כפי שארע בבא"ח גולני.

בשל המודיעין שנערם לאחרונה וההיערכות של היחידה לאבטחת אישים בשב"כ מול תרחישי קיצון, עשו התאמות בכל הנוגע לשהייתו של רה"מ במבנה מחשש לתקיפות של חיזבאללה ואף כנקמה על חיסולו של מזכ"ל הארגון השיעי חסן נסראללה ושאר הבכירים שחוסלו על ידי צה"ל.

הקריה בתל אביב. אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון, אתר רשמי
בשל המודיעין וההיערכות בשב"כ, עשו התאמות בכל הנוגע לשהייתו של רה"מ במבנה מחשש לתקיפות של חיזבאללה/אתר רשמי, אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון

באופן אוטומטי ניתן לשאול את השאלה: מה אומר ניסיון התקיפה באמצעות כטב"מים על בית רה"מ על האופציות לפגוע בבתי בכירים נוספים כמו: שר הביטחון יואב גלנט, הרמטכ"ל הרצי הלוי, ראש השב"כ רונן בר, ראש המוסד דדי ברנע ושרי ממשלה או מתקנים רגישים ותשתיות לאומיות.

גורמים בצה"ל אמרו כי ההגנה מפני ירי תלול מסלול וכטב"מים היא לא הרמטית אך הם עדיין נמצאים באחוזי יירוט גבוהים ובכפוף לכך הוחלט להגביר כוננות ולשנות שגרה בכל מה שקשור לאבטחת אישים. עוד נאמר כי חיל האוויר ואמ"ן העלו לראש סדר עדיפויות את המיקוד באיסוף ותקיפה של יחידת הכטב"מים בחיזבאללה ושל המעטפת הלוגיסטית שמבריחה כטב"מים, מאחסנת ומשנעת אותם מאזור לאזור בלבנון.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
רונן בר,ראש השב"כ, דדי ברנע ראש המוסד, 5 במאי 2024. ראובן קסטרו
מה אומר ניסיון התקיפה באמצעות כטב"מים על בית רה"מ על האופציות לפגוע בבתי בכירים נוספים/ראובן קסטרו

גורמים במערכת הביטחון אמרו הבוקר, "זה היה עניין של זמן שחיזבאללה ינסה לנקום את מותו של נסראללה. לא מפתיע. נערכים לזה. לא הוחלט על תגובה מתאימה. צה"ל ימשיך בלחימה. התקיפות של חיזבאללה מצביעות על היכולות והכוונות שלו ובמה צה"ל צריך לטפל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully