וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כטב"ם שחדר מלבנון פגע בבית בקיסריה, דיווח: "כוון לבית נתניהו"

עודכן לאחרונה: 19.10.2024 / 10:34

מטוס קרב טס בסמוך לכטב"ם - עד לפיצוץ. כוחות רבים הוזעקו לזירה ולא דווח על נפגעים. "שמענו פיצוץ אדיר", שחזר שכן. "חשבתי בהתחלה שמדובר בפעילות כוחותינו כי לא היו אזעקות, שמענו מסוקים מעל השכונה"

כטב"ם שחדר מלבנון פגע בבית בקיסריה. 19 באוקטבור 2024/לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

כטב"ם שחדר מלבנון פגע הבוקר (שבת) במבנה בקיסריה. לא דווח על נפגעים. כוחות רבים הוזעקו לזירה ופתחו בסריקות. לשכת נתניהו אישרה כי הכלי שוגר לעבר ביתו בקיסריה ומסרה כי ראש הממשלה ורעייתו לא שהו במקום בעת האירוע.

הכטב"ם לווה על ידי מסוק קרב שזיהה את החדירה מלבנון - עד לפיצוץ. בשל החדירה אזעקות נשמעו גם בגלילות ובצפון תל אביב - ללא התרעה באפליקציית פיקוד העורף.

כטב"ם מלווה על ידי מסוק בקיסריה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הכטב"ם מלווה על ידי מסוק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שני כלי טיס נוספים חדרו גם הם מלבנון לשטח ישראל אך הם יורטו בשטחים פתוחים. בדובר צה"ל מסרו כי הם מתחקרים את אירוע הפגיעה במבנה.

שכן שגר בסמוך למבנה בקיסריה שנפגע מכטב"ם שחדר לארץ מלבנון סיפר לוואלה כי שמע פיצוץ אדיר. "חשבתי בהתחלה שמדובר בפעילות כוחותינו כי לא היו אזעקות", שחזר. "שמענו מסוקים מעל השכונה והבנו שמשהו מתרחש. זה היה ממש מפתיע".

גדי תושב שכונה סמוכה למקום נפילת הכטב"ם אמר כי הוא שמע רעש חריג. "כמידי יום מאז תחילת המלחמה בצפון שמעתי מסוקים כשהייתי עדיין במיטתי, רעש המסוקים היה חריג", סיפר. "חזק מידי לא משהו סדיר, תוך זמן קצר שמעתי פיצוץ חזק מאוד והבנתי שמדובר בנפילה כי לא היה קודם ירי לעבר המטרה".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
הכטב"ם שפגע בבית בקיסריה. 19 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הכטב"ם שפגע בקיסריה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אופק מור, שכן נוסף סיפר: "אני גר ממש צמוד למקום הפגיעה. השעה הייתה 7:50 ושמענו זמזמום באזור. חשבנו שזה פעילות שגרתית של כוחותינו אבל מספר שניות אחרי הזמזום שמענו פיצוץ והתנגשות. בהתחלה חשבנו שמדובר בפיגוע כי היה פיצוץ אדיר בדציבלים שאנחנו לא רגילים אליהם. השמועות טפטפו שכטב"ם פגע במבנה. חשבנו אולי זו מתקפה איראנית. לא הבנו למה לא הופעלה אזעקה, איך אנחנו יכולים להרגיש מוגנים?".

מוקדם יותר היום אזעקות הופעלו בטבריה. ארבעה שיגורים מלבנון נפלו במי הכנרת. לא דווח על נזק או נפגעים. במקביל בשעות הבוקר הופעלו אזעקות בחיפה, נהריה עכו והסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully