וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם היטלר, סדאם ובן לאדן: סינוואר מצטרף למועדון האיקסים של פושעים נגד האנושות

עודכן לאחרונה: 19.10.2024 / 0:18

בחודש הבא, דיוקנו של מנהיג חמאס ואדריכל טבח ה-7 באוקטובר שחוסל בעזה, יתנוסס על עטיפת מגזין טיים כשאיקס אדום ענק על פרצופו. את הכבוד המפוקפק שומר העיתון היוקרתי ל"אויבים המרים של האנושות", בשורה מצומצמת של שערים שהחלה עם הכרעת הנאצים במלחמת העולם השנייה

תיעוד מירי פגז הטנק על המבנה בו שהה יחיא סינוואר:/דובר צה"ל

אחרי חיסולו - דיוקנו של מנהיג חמאס, יחייא סינוואר, יתנוסס על עטיפת גיליון נובמבר של טיים, כשאיקס אדום ענק על פרצופו. בכך, יצטרף אדריכל טבח ה-7 באוקטובר אל מועדון מצומצם ומפוקפק של פושעים נגד האנושות, ש"זכו" לטיפול דומה על ידי כתב העת, לאחר שחוסלו. המסורת החלה ב-1945, אז, לראשונה, פורסם גיליון עם דיוקן דומה של אדולף היטלר לאחר התאבדותו והכרעת הנאצים במלחמת העולם השנייה. חודשים לאחר מכן, עטיפה עם איקס שחור על דגל יפן סימנה את סיומה הסופי של המלחמה.

האיקס האדום חזר רק ב-2003, אז עיטר את פניו של נשיא עיראק סדאם חוסיין, לאחר שנתפס בכיבוש האמריקני של המדינה. שלוש שנים לאחר מכן, ב-2006, פניו של אבו מוסאב א-זארקאווי, מנהיג אל-קאידה בעיראק, זכו לאותו הטיפול לאחר חיסולו על ידי כוחות אמריקניים. הפעם האחרונה שה"כבוד" הזה הוענק לאיש טרור - הייתה עם חיסולו של אוסמה בן לאדן ב-2011.

בכתב העת מספרים כי המסורת נועדה לסמל "סיום של מאבק ארוך", החל ממלחמת העולם השנייה ועד להצלחות במלחמה בטרור.

סינוואר על שער מגזין טיים. 18 באוקטובר 2024. מגזין טיים, צילום מסך
סינוואר על שער מגזין טיים. 18 באוקטובר 2024/צילום מסך, מגזין טיים

שלשום הותר לפרסום כי סינוואר חוסל ברצועת עזה, בהיתקלות מול כוח של חטיבה 828 (ביסל"ח) ברפיח שאירעה יום קודם לכן. "בסיום של מצוד שנערך כשנה, חיסלו כוחות צה"ל מפיקוד הדרום את יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס בפעילות בדרום רצועת עזה. סינוואר תיכנן והוציא לפועל את המתקפה הרצחנית בשבעה באוקטובר, וקידם את האידיאולוגיה הרצחנית שלו במהלך המלחמה ולפניה, והוא אחראי להירצחם וחטיפתם של ישראלים רבים. לאחר השלמת תהליך זיהוי הגופה, כעת ניתן לאשר כי הוא חוסל", מסר דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי עם הפרסום.

עוד נמסר כי מנהיג ארגון הטרור חוסל לאחר שהסתתר בלב אוכלוסייה אזרחית בעזה, ובמסתור בעל ובתת הקרקע במנהרות החמאס. "בשבועות האחרונים פועלים כוחות צה"ל ושב"כ בהובלת פיקוד הדרום, ובהם אוגדה 162 ואוגדת עזה, בדרום רצועת עזה, על בסיס מודיעין של שב"כ ואמ"ן, אשר הצביע על מרחבים חשודים בהם ישנו חשד להימצאות בכירי חמאס", נמסר מדובר צה"ל.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
היטלר על שער מגזין טיים. 18 באוקטובר 2024. מגזין טיים, צילום מסך
היטלר על שער מגזין טיים. 18 באוקטובר 2024/צילום מסך, מגזין טיים
בן לאדן על שער מגזין טיים. 18 באוקטובר 2024. מגזין טיים, צילום מסך
בן לאדן על שער מגזין טיים. 18 באוקטובר 2024/צילום מסך, מגזין טיים

עם האישור על החיסול, ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה לתושבי עזה: "סינוואר הרס לכם את החיים. הוא סיפר לכם שהוא אריה, אבל בפועל הוא הסתתר במאורה חשוכה - והוא חוסל כשהוא נמלט בבהלה מחיילינו. חיסולו הוא ציון דרך חשוב בשקיעת שלטון הרשע של חמאס. אני מבקש לומר שוב, בצורה הכי ברורה: חמאס לא ישלוט יותר בעזה. זוהי תחילתו של היום שאחרי חמאס, וזוהי הזדמנות בשבילכם, תושבי עזה, להשתחרר סוף-סוף מעריצותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully