וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישור הרשמי הראשון מחמאס: בכיר בארגון מאשר שסינוואר חוסל

עודכן לאחרונה: 18.10.2024 / 13:27

בראיון ל-CNN אמר באסם נעים, חבר בלשכה המדינית של ארגון הטרור שמותו של סינוואר רק הופך את הארגון ל-"פופולרי וחזק יותר". בתוך כך, הוסיף כי "נראה שישראל מאמינה שהרג בכירינו פירושו סוף התנועה שלנו והמאבק של העם הפלסטיני. הם יכולים להאמין במה שהם רוצים"

פרסום חמאס של תיעוד המטח לגוש דן , 7 באוקטובר 2024/על פי סעיף 27 א

בכיר חמאס באסם נעים מאשר היום (שישי) כי מנהיג ארגון הטרור יחיא סינוואר חוסל. זהו האישור הרשמי הראשון מטעם חמאס. בשיחה עם CNN הוסיף נעים שחיסולו של מנהיג הארגון הוא "כואב", אך חמאס "ינצח בסוף".

עוד אמר נעים כי כל התנקשות בבכירי הארגון הופכת את הארגון ל"חזק ופופולרי יותר". "זה מאוד כואב ומעיק לאבד אנשים אהובים, במיוחד מנהיג יוצא דופן כמו יחיא סינוואר, אבל מה שאנחנו בטוחים בו הוא שבסופו של דבר אנחנו ננצח; זו התוצאה עבור כל האנשים שנלחמו על חירותם".

"נראה שישראל מאמינה שהרג המנהיגים שלנו פירושו את סוף התנועה שלנו והמאבק של העם הפלסטיני. הם יכולים להאמין במה שהם רוצים, וזו לא הפעם הראשונה שהם אומרים את זה", הוסיף.

יחיא סינוואר, 4 בנובמבר 2019. עבד א-רחים ח'טיב, פלאש 90
"מה שאנחנו בטוחים בו הוא שבסופו של דבר אנחנו ננצח; זו התוצאה עבור כל האנשים שנלחמו על חירותם". סינוואר/פלאש 90, עבד א-רחים ח'טיב

דובר צה"ל התיר לפרסום אתמול (חמישי) כי המנהיג הצבאי והמדיני של חמאס, יחיא סינוואר, חוסל ברצועת עזה. מוקדם יותר התפרסם כי נבדקת האפשרות שחוסל, והערב הגיע האישור הרשמי. סינוואר הסתתר מאז תחילת המלחמה ונמצא בראש רשימת המטרות של צה"ל. האחראים על החיסול הם כוח של חטיבה 828 (ביסל"ח) אשר פעל ברפיח, זיהה וחיסל שלושה מחבלים - כשאחד מהם התגלה כסינוואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully