וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת סינוואר הועברה למקום סודי: נבדק אם היה תחת השפעת סמים

עודכן לאחרונה: 18.10.2024 / 11:52

מהמכון לרפואה המשפטית באבו כביר עולה כי אדריכל 7 באוקטובר מת מירי בראש, כולל ירי פגזים. כעת, מחכים לתוצאות של בדיקות נוספות על מנת לברר האם לקח חומרים מסוכנים בעת שהימלט. לפי הנתיחה הוא שקל כ-70 קילו, משקל תקין לגובהו. לא היה חסר לו מזון ונראה שמצבו טוב

בווידאו: תיעוד מרחפן צה״ל בו נראה יחיא סינוואר ברגעים לפני חיסולו/דוצ

מנתיחת הגופה של אדריכל ה-7 באוקטובר יחיא סינוואר שבוצעה הלילה (שישי), לאחר שהגיעה מעזה למכון הרפואה המשפטית לאבו כביר עולה כי הוא מת מירי בראש, כולל ירי של פגזים. גופתו הועברה למקום סודי. עוד נמסר כי סינוואר שקל כ-70 קילו, משקל תקין לגובהו, ולא נראה כי היה חסר לא מזון. מצבו הבריאותי על פי הנתיחה טוב.

בנוסף, במכון מחכים לתוצאות של בדיקות נוספות לראות האם היה תחת השפעה של סמים או חומרים אחרים במנוסתו. גורמים במכון אמרו כי הם הסתכלו על הגופה שלו והבינו כי זה רגע מיוחד לראות את הצורר הגדול מולם, כי הוא האיש שגרם להמון צרות גדולות למדינת ישראל.

הגופה שנחשדת כגופתו של יחיא סינוואר. 17 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"במכון מחכים לתוצאות של בדיקות נוספות לראות האם היה תחת השפעה של סמים או חומרים אחרים". גופתו של סינוואר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דובר צה"ל התיר לפרסום אתמול (חמישי) כי המנהיג הצבאי והמדיני של חמאס, יחיא סינוואר, חוסל ברצועת עזה. מוקדם יותר התפרסם כי נבדקת האפשרות שחוסל, והערב הגיע האישור הרשמי. סינוואר הסתתר מאז תחילת המלחמה ונמצא בראש רשימת המטרות של צה"ל. האחראים על החיסול הם כוח של חטיבה 828 (ביסל"ח) אשר פעל ברפיח, זיהה וחיסל שלושה מחבלים - כשאחד מהם התגלה כסינוואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully