וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותרה גופתו של הישראלי שעקבותיו אבדו באומן

עודכן לאחרונה: 18.10.2024 / 5:47

אביעד פרחי נמצא ללא רוח חיים בצפון רומניה לאחר שאבדו עקבותיו לפני יותר משבוע. כעת פועלים על מנת להשיב את גופתו לישראל. מפקד זק"א אירופה: "פעלנו יחד עם קונסול ישראל ומול גורמי הממשל המקומי. הפצנו מודעות בכל מקום אפשרי. לצערי קיבלנו הערב את הבשורה הקשה"

בווידאו: תיעוד חגיגות לקראת ראש השנה באומן/מערכת וואלה!

גופתו של אביעד פרחי אותרה אתמול (חמישי) סמוך לעיר סוצ'אבה שבצפון רומניה. פרחי טס לאומן בראש השנה, ונותק איתו הקשר מאז-7 באוקטובר.

מאז שנעדר, הושקעו מאמצים רבים באיתורו של פרחי. חברת "פספורטכארד" שלחי צוותי איתור וחילוץ שפעלו לאיתורו. החיפושים התקיימו במקביל מישראל ומרומניה, תוך שיתוף פעולה מלא עם הקונסוליה הישראלית ברומניה, משטרת ישראל, המשטרה המקומית ברומניה ומתנדבים ישראלים ויהודים באוקראינה ורומניה. צוות איתור מיוחד נשלח לרומניה אמש כדי להוביל את החיפושים בשטח, ובמהלך חג הסוכות נמצאה גופתו. כעת, מאמציהם מתמקדים בהחזרתו של אביעד לישראל בהקדם האפשרי.

אביעד פרחי נסע לאומן לרגל ראש השנה, ומנותק קשר מאז ה-7 באוקטובר 2024. ללא, מערכת וואלה
אביעד פרחי נסע לאומן לרגל ראש השנה, ומנותק קשר מאז ה-7 באוקטובר 2024/מערכת וואלה, ללא

אור לב מנכ"ל מגנוס איתור וחילוץ אמר: "לאחר מאמצים רבים מצד צוותי מגנוס, בשיתוף פעולה מלא עם פספורטכארד, משרד החוץ, זק"א וגורמים נוספים, הצלחנו במהלך החג לאתר את גופתו של אביעד ז"ל. מדובר במבצע מורכב ומאתגר, שבסופו הצלחנו להביא לסיום את החיפושים. אנו מבקשים לשלוח את תנחומינו העמוקים למשפחה בשעה קשה זו".

מפקד זק"א אירופה נחמן דיקשטיין שפיקד על החיפושים סיפר: "מיד עם קבלת הדיווח על היעדרותו של אביעד לאחר שלא הצליח להעלות על טיסה לישראל, פעלנו יחד עם קונסול ישראל ברומניה ובאוקראינה מול גורמי הממשל המקומי. הפצנו מודעות בכל מקום אפשרי בעזרתם של חברי קהילת 'תקווה אודסה' שנמצאים היום ברומניה בכדי לאתר אותו. לצערי קיבלנו הערב את הבשורה הקשה על מציאת גופתו. אנו פועלים כרגע בכדי לכבד כבוד המת ולסייע בכל האפשר מול הרשויות".

  • עוד באותו נושא:
  • אומן
  • נעדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully