וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע חיפוש חוצה יבשות: אביעד פרחי נסע לאומן לרגל ראש השנה, ומאז נעלמו עקבותיו

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 23:18

פרחי, אזרח ישראלי, מנותק קשר מאז 7 באוקטובר 2024. הוא נראה לאחרונה בצפון רומניה, בעיר סוצ'אבה, ביום רביעי ה-8 באוקטובר בשעה 5:10 - ומאז נעלמו כאמור עקבותיו. צוותי חיפוש של חברת "פספורטכארד" ו"מגנוס" פועלים לאיתורו מישראל ומרומניה, בתיאום שוטף עם משפחתו

בווידאו: תיעוד חגיגות לקראת ראש השנה באומן/מערכת וואלה!

אביעד פרחי, אזרח ישראלי, שנסע לאומן לרגל ראש השנה, מנותק קשר מאז7 באוקטובר 2024. הוא נראה לאחרונה בצפון רומניה, בעיר סוצ'אבה, ביום רביעי ה-8 באוקטובר בשעה 5:10 - ומאז נעלמו עקבותיו.

בשבוע שעבר, התקבלה פנייה בחדר המצב של חברת "פספורטכארד" על היעדרותו של אביעד, ובשל כך הופעל צוות מגנוס איתור וחילוץ במטרה לאתרו. מאז, צוותי האיתור פתחו במאמץ חיפוש נרחב - זאת בשיתוף עם משרד החוץ, קונסול ישראל ברומניה ומשטרת ישראל.

אביעד פרחי נסע לאומן לרגל ראש השנה, ומנותק קשר מאז ה-7 באוקטובר 2024. ללא, מערכת וואלה
אביעד פרחי נסע לאומן לרגל ראש השנה, ומנותק קשר מאז ה-7 באוקטובר 2024/מערכת וואלה, ללא

"הצוותים פועלים במקביל מישראל ומרומניה, בתיאום ותקשורת שוטפת עם משפחתו בארץ. בתוך כך, צוות איתור מיוחד נשלח ביום חמישי האחרון לרומניה כדי להוביל את מאמצי החיפוש במדינה. החיפושים מתבצעים בתיאום עם הגורמים הרשמיים ברומניה ביניהם הקונסוליה הישראלית והמשטרה המקומית" מסרו.

בחברת הביטוח קראו לציבור: "במידה ומי מכם ראה את אביעד או מחזיק במידע על מקום הימצאו, אנא צרו קשר בדחיפות באמצעות מספר הוואטסאפ: 050-8899698".

  • עוד באותו נושא:
  • אומן
  • נעדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully