וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברוך שפטרנו משפל זה": תושבי עוטף עזה מגיבים לחיסול סינוואר

עודכן לאחרונה: 17.10.2024 / 18:48

חברי היישובים שמחו לשמוע על מות מנהיג חמאס, שהוביל ותכנן את המתקפה האכזרית. כעת, הם מקווים כי הדבר יוביל לקידום עסקה לשחרור חטופים, כשיותר משנה עברה מאותו יום ארור: "את אהובנו שנרצחו ונטבחו זה כבר לא יחזיר". "עכשיו צריך לעשות הכל למען חזרתם של השבויים"

קויק: סינוואר נמלט במנהרה/דובר צה"ל

לאחר שהותר לפרסום היום (חמישי) כי המנהיג הצבאי והמדיני של חמאס, יחיא סינוואר חוסל, תושבי עוטף עזה מגיבים לחדשות. ניצולי טבח 7 באוקטובר מקיבוצי ומושבי עוטף עזה מקווים שחיסולו של המפלצת יגרום לעסקת חטופים במהרה ולחזרתם הביתה.

אלון פאוקר מקיבוץ בארי מסר כי "עולם בלי סינוואר הוא עולם טוב יותר, הוא מפלצת , שטבח בתושבי עוטף זה, יצורים לא מתנהגים כך. הוא מפלצת וטוב שחוסל. אנחנו מקווים שחיסול רב המרצחים השפל ינוצל לעסקת חטופים ולהסדרה מדינית בעז ,שרק היא תחזיר הנגב המערבי לשגרה ותגרום לנו חזור לביתנו".

מעיין שניאור מנתיב העשרה אמרה כי "את אהובנו שנרצחו ונטבחו זה כבר לא יחזיר, לפחות המחבל השפל והארור כבר לא איתנו בעולם הזה, כבר עשרים שנה שהוא מטיל טרור, ברוך שפטרנו משפל הזה".

סיוון אלקבץ, בתו של מפקד גלי צה"ל לשעבר, שמעון אלקבץ, לצד בן זוגה נאור חסידים. השניים נרצחו על ידי מחבלים בכפר עזה.. לשכת העיתונות הממשלתית
"סינאוור היה מפלצת שטנית וטוב שלוחמי צה״ל הרגו אותו". סיוון אלקבץ ונאור חסידים שנרצחו בכפר עזה/לשכת העיתונות הממשלתית

שמעון אלקבץ, שבתו סיוון נרצחה בכפר עזה: "סינאוור היה מפלצת שטנית וטוב שלוחמי צה"ל הרגו אותו.
עכשיו צריך לעשות הכל להחזיר הביתה את החטופים שלנו".

עוד הוסיף כי זו העת "להציל אותם עכשיו ממפלצות חמאס. את הילדה שלנו סיווני ואת בן הזוג שלה נאור יחד עם אופיר שושני, ניצן ליבשטיין נטע אפשטיין ועוד צעירים רבים ונוספים שנטבחו בקיבוץ כבר אף אחד לא יחזיר. עכשיו צריך להמשיך ולהשמיד את החמאס, להרוג את אחרון הפעילים המפלצתיים שלהם ולייצר רצועת בטחון שתאפשר חזרה שלנו הביתה לעוטף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully