וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לראות את הפנים של הרוע": הגננות מפרשת "לולי של אורלי" זוכו בסעיף התעללות נפשית

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 17:26

אורלי דוידוביץ' ובתה דניאל לייבוביץ' עומדות מול קרוב ל-200 סעיפי אישום בגין התעללות אלימה וחמורה, אך זוכו בסעיף שנועד לכלול שתיים מהפעוטות שלא הוכו אך ראו את המתרחש. אחת האמהות: "הילדים שלנו עד היום סובלים, עוד שנים קדימה הם יצטרכו להשתקם ולעבור טיפולים"

דיון בביהמ"ש בלוד בפרשת ההתעללות בפעוטון "לולי של אורלי"/ניב אהרונסון

היום (שלישי), התקיים דיון בבית המשפט המחוזי בלוד על קרוב ל-200 סעיפי אישום בגין התעללות ותקיפה המיוחסים לגננת אורלי דוידוביץ' ובתה דניאל לייבוביץ'. השתיים מואשמות במעשי אלימות חמורים כלפי פעוטות, בהם טלטול, הטחות בלול, מכות, סטירות, משיכות בשיער, קשירות ממושכות לטרמפולינה, דחיפות, והנפות באוויר. האם והבת, שניהלו את הפעוטון "לולי של אורלי" בפתח תקווה, מואשמות בהתעללות ותקיפות של 14 פעוטות שהיו תחת השגחתן, אמנם במהלך הדיון היום השופטת זיכתה אותן מסעיף ההתעללות הנפשית, שהתייחס לשתי ילדות שחזו באירועים הקשים.

הכרעת הדין בעניינן של אורלי דוידוביץ' ודניאל לייבוביץ', גן לולי של אורלי, בימ"ש מחוזי לוד, 15 באוקטובר 2024. הודיה רן
הכרעת הדין בעניין גננות "לולי של אורלי"/הודיה רן

הפרשה נחשפה בתחילת 2022 בעקבות מכשיר הקלטה שהציב אחד מהורי הפעוטות, שחשף את ההתנהלות האלימה של דוידוביץ' ולייבוביץ' בגן. בעקבות תלונה שהוגשה למשטרה, הוחרמו מצלמות האבטחה, שם נראו השתיים מבצעות מעשי אלימות חמורים כלפי הפעוטות.

אחת האמהות שביתה ירדה מכתב האישום, שלי וקנין, סיפרה: "היום לצערי השופטת אמרה שהילדה שלי ירדה מהכתב אישום. לא הספיק ההתעללויות שהיא חוותה - מבחינת השופטת שום דבר לא היה. הילדה שלי סובלת, זה בושה למדינת ישראל".

ענת מסילתי, אחת האמהות, הוסיפה: "אנחנו עדיין המומים שסעיף ההתעללות הנפשית יצא מכתב האישום. הילדים שלנו עד היום סובלים, עוד שנים קדימה הם יצטרכו להשתקם ולעבור טיפולים. אני לא מבינה למה הורידו את הסעיף הזה. אני כן שמחה ששמרו את סעיף ההתעללות. אני לא מאמינה למילה שהן מוציאות מהפה. אף אחד לא הישירה מבט להורים, פשוט בושה. בושה וחרפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
הפגנת הורים נגד הגננות ממעון ״הלולי של אורלי״ בפתח תקווה, אורלי דוידוביץ׳ ובתה דניאל ליבוביץ׳, בית המשפט המחוזי מרכז ,לוד, 28 בפברואר 2022. ניב אהרונסון
הפגנת הורים/ניב אהרונסון

מיטל, אם נוספת, אמרה: "נורא קשה לי. זה יום מאוד טעון והיה קשה לראות את הפנים של הרוע. כשאני רואה אותה אני רואה את הבן שלי, אין לי אוויר בריאות. אני לא יודעת האם להאמין להן או לא. אני מקווה בשבילן שהן מצטערות. אנחנו עדיין בתהליכים של שיקום".

אלונה דניאל, מנהלת מטה המאבק למען הילדים, אמרה: "נאבקנו תקופה כל כך ארוכה על מנת להחיל התעללות נפשית על כלל הפעוטות בגן, כולל על שתי בנות שראו את כל מה שעושים לחברים שלהן. הן מתמודדות יום יום עם המראות והמעשים שלהן, והן חיו תחת אימה בגן".

עוד הוסיפה בכאב: "ישנם תיקים עם עבירות דומות שיש הרשעה בסעיף זה, וזה בלתי נתפס שהשופטת בחרה לזכות אותן. כאילו אומרת, שהילדות שצפו היו במעון תקין, ולא חוו פגיעה! עצוב, שכל פעם מחדש מערכת המשפט ברצונה להיות 'מאוזנת' מרסקת עוד ועוד את אמון הציבור בצדק".

כבוד השופטת דנה מרשק מרום הגיבה: "ההכרעה ארוכה מאוד, מדובר בלמעלה מ-200 מקרי אלימות כשברובן הורשעו הנאשמות בהתעללות ותקיפה של 14 פעוטות בגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully