וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר המורשת: "עוצמה יהודית לוחצים על נתניהו לתקוף את הגרעין באיראן"

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 10:16

עמיחי אליהו מ"עוצמה יהודית" נשאל בראיון ל-103FM על האפשרות של תקיפה ישראלית באיראן, והתבטא בעד תקיפה של מתקני גרעין ונפט, חרף הפרסום ב"וושינגטון פוסט" על פיו נתניהו התחייב להימנע מתקיפה כזו. השר הודה: "מי שיודע לא מדבר, ומי שמדבר לא יודע"

הצהרת בנימין נתניהו לאור המתקפה האירנית/דוברות ראש הממשלה

"העובדות בעיתונים זה לא העובדות בפועל", אמר הבוקר שר המורשת וחבר ב"עוצמה יהודית" עמיחי אליהו ל-103FM, כאשר נשאל לגבי האפשרות של תקיפה ישראלית באיראן. הדברים נאמרו תוך התייחסות לפרסום ב"וושינגטון פוסט" ביממה האחרונה בו נטען שראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח לנשיא האמריקני ג'ו ביידן כי ישראל תסתפק בתקיפת תשתיות איראניות, ותמנע ממתקני הגרעין.

"מי שיודע לא מדבר, ומי שמדבר לא יודע", אמר אליהו. "אף אחד מאיתנו לא ידע על תוכנית הביפרים, על היכולת שלנו לחסל את נסראללה, ומה קורה בתוך המרתפים של המוסד. מה שאנחנו יכולים לעשות זה ללחוץ להגיב בתקיפות . אנחנו לא רוצים לספר לעצמנו סיפורים אלא לייצר לעצמנו הרתעה אמיתית. ברור שצריך לתקוף את מתקני הגרעין שלהם".

כשנשאל השר אם לדעתו נתניהו יפעל לתקוף את מתקני הגרעין, או לתגובה מרוככת יותר, אמר השר: "סומך שבעזרת הלחץ הנכון מהציבור, מעוצמה יהודית ומחברים בקואליציה - הוא יקבל את ההחלטה הנכונה".

איתמר בן גביר וראש הממשלה בנימין נתניהו. צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90, עיבוד תמונה
איתמר בן גביר וראש הממשלה בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90

על מצבם המדרדר של 101 החטופים והחטופות בשבי החמאס, אמר: "מניח שתמיד היה אפשר לעשות יותר".

השר טען שהיה על ישראל לעצור את הסיוע ההומניטרי לעזה. "מה שבפעם הקודמת הוביל לשבירת חמאס - המציאות שבה הם מחזיקים בנשים וילדים ודעת הקהל העולמית נגדם, וזה שלא היה להם אוכל וחמצן. היום שני הנתונים האלה לא קיימים, ולכן הם ממשיכים במאבק העיקש הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully