וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה לריקודים סלונים ביבנה נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינה

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 9:10

רוברט מגן, מורה לריקודים סלונים מיבנה, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינה. המשטרה קוראת לקורבנות נוספים, ככל שישנם, ליצור קשר עם התחנה. מעצרו הוארך והצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום הוגשה כנגדו

רוברט מגן, מורה לריקודים סלונים תושב יבנה נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינה. אתמול (שני) בהתאם לממצאי החקירה, הוגשה נגדו הצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום.

חוקרי תחנת יבנה פתחו בחקירה כנגד החשוד לפני כשלושה שבועות עם קבלת תלונה מהוריה של ילדה, בחשד שהמורה לריקוד ביצע בביתם עבירות מין. עם התפתחות החקירה שוטרי התחנה עצרו את החשוד, רוברט מגן, ומעצרו הוארך לפי צרכי החקירה.

בהתאם לממצאי החקירה, הוגשה נגד החשוד אתמול (שני) הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום. מהמשטרה נמסר כי ככל שישנם, קורבנות נוספים, ניתן ליצור קשר עם תחנת יבנה בטלפון 08-9325400

עציר אזוק ברגליו. צילום: חיים גולדברג/פלאש 90, עיבוד תמונה
עציר אזוק ברגליו/עיבוד תמונה, צילום: חיים גולדברג/פלאש 90

בחודש שעבר, משרד הבריאות הודיע כי בוטל לצמיתות רשיונו של הפסיכולוג עידן קוסובסקי, לאחר שהורשע בעבירות מין חמורות בשני מטופלים קטינים. קוסובסקי מרצה עונש מאסר בן 55 חודשים בגין מעשים אלו, ועל פי החלטת בית המשפט, החל מחודש פברואר 2020 נאסר על קוסובסקי להעניק כל טיפול נפשי למטופלים.

בהודעת משרד הבריאות נכתב: "משרד הבריאות נוקט במדיניות של אפס סובלנות כלפי פגיעות והטרדות מיניות במערכת הבריאות. על מנת לטפל באופן עמוק ומקיף בתופעה הפסולה, פועל משרד הבריאות במגוון צעדים, בניהם, החמרה משמעותית בתקופה האחרונה בעונשים המוטלים על הפוגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully