וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקות הופעלו ב-182 יישובים; בצה"ל מסרו: זוהו 3 שיגורים מלבנון

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 20:38

ההתרעות הופעלו ביישובים רבים - ובהם בתל אביב, ראשון לציון, הרצליה ונתניה. בצה"ל מסרו כי זוהו שלושה שיגורים מלבנון - שיורטו. חיזבאללה לקח אחריות על הירי - ואיים: "טווח הטילים שלנו יעלה הדרגתית מיום ליום לעבר עומק ישראל"

חיזבאללה מפרסם סרטון שבו הוא מציג את הכטב"מים שלו וטוען שיכולותיו במצב מצוין, רגע לפני המטח למרכז. 14 באוקטובר 2024/על פי סעיף

אזעקות הופעלו היום (שני) ב-182 יישובים ברחבי הארץ, בעקבות שיגורים מלבנון - ובהם בתל אביב, גבעתיים, ראשון לציון ועוד. בצה"ל מסרו כי זוהו שלושה שיגורים שחצו משטח לבנון - וכלל האיומים יורטו. כמו כן, במקביל, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המשגר ממנו בוצעו השיגורים.

במקביל לאזעקות הרבות שנשמעו, חיזבאללה הוציא הודעה שבה אמר שהוא ממשיך לתקוף ישובים ובסיסים בעומק הצפון, עם טווח ההולך וגדל מדי יום: "טווח הטילים שלנו יעלה הדרגתית מיום ליום לעבר עומק ישראל".

מטח מלבנון למרכז הארץ. פיקוד העורף
מטח מלבנון למרכז הארץ/פיקוד העורף
אנשים במקלטים בקרית אונו. 14 באוקטובר 2024. איתן אלחדז, TPS
אנשים במקלטים בקרית אונו. 14 באוקטובר 2024/TPS, איתן אלחדז

במשטרה הוסיפו כי התקבלו דיווחים על נפילות חלקי יירוט באזור העיר חולון - אולם לא התקבלו דיווחים על נפגעים או על נזק. בעקבות המטח, התקבלה במיון ביה"ח וולפסון נערה בת 17 אשר נפגעה מרסיסים, מצבה מוגדר קל וכעת היא עוברת בדיקות מקיפות ע"י הצוות המיומן בחדר מיון הילדים במרכז הרפואי וולפסון.

במשטרה הדגישו: "שוטרים וחבלני המשטרה פועלים כעת על מנת לבודד את זירות הנפילה, אנו מבקשים מהציבור להתרחק מזירות נפילה ולהישמע להוראות השוטרים בשטח. משטרת ישראל מבקשת מכל התושבים להימנע מהתקהלות באזורי הנפילה כדי למנוע סיכון חיים ופגיעה מיותרת בגוף ועל מנת שלא תופרע עבודת החבלנים והשוטרים בזירה".

לפני המטח למרכז, חיזבאללה פרסם סרטון שבו הוא מציג את הכטב"מים שלו וטוען שיכולותיו במצב מצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully