וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך מודיעין כשיש את צה"ל? בא"ח גולני שנפגע מכטב"ם חשוף לחלוטין בסרטון ביוטיוב

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 12:27

הסרטון, שנפתח בכותרת "ברוכים הבאים לבא"ח גולני", פורסם באתר יחידת המתגייסים מיטב. מוצגים בו מבני הבסיס בו נהרגו ארבעה חיילים ונפצעו 63. הסרטון מציג גם את חדר האוכל בו פגע הכטב"ם ששלח חיזבאללה. חיפוש מהיר בגוגל מפות חושף את מיקומו המדויק של הבסיס

זירת נפילת כטב"ם סמוך לבנימינה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סרטון שפרסם צה"ל והופיע באתר יחידת המתגייסים מיטב מציג "סיור" בין מבני בסיס גולני סמוך לבנימינה בו נהרגו ארבעה חיילים ונפצעו 63 - כולל חדר האוכל בו פגע הכטב"ם ששלח אמש חיזבאללה. גם חיפוש מהיר בגוגל מפות חושף את מיקומו המדויק של הבסיס.

הסרטון, שנפתח בכותרת "ברוכים הבאים לבא"ח גולני" מתחיל בשער הבסיס. מוצגים בו מבנים שונים בהם גם המרפאה, בית הכנסת, השק"ם וגם, כאמור, חדר האוכל. זאת, לצלילי מוזיקה קופצנית, ועם כותרות בולטות שמספרות על שימושו של כל מבנה.

סמל אמיתי אלון, סמל יוסף הייב, סמל יואב אגמון וסמל עומרי תמרי הם ארבעת ההרוגים באסון. באירוע נפצעו באורח קשה שמונה חיילים מבא"ח גולני. מה שיודעים בצה"ל כרגע הוא ששני כלי טיס בלתי מאוישים ששיגר חיזבאללה מלבנון חצו לשטח ישראל במקביל.

האחד נע בתוואי מערבי מעל הים ויורט מעל הים מספינת חיל הים. השני נע מעל היבשה, מטוסי חיל האוויר נראו מנסים ליירט אותו מעל הקריות לעיני תושבים ואז הוא ככל הנראה אבד להם, המשיך דרומה אל יעדו, בסיס האימונים החילי של חטיבת גולני סמוך לרגבים, שם בחדר האוכל התיישבו אותה עת עשרות חיילים צעירים לארוחת הערב. אזעקות לא הופעלו. הכטב"ם חדר את הגג דרך תקרת חדר האוכל והתפוצץ.

באח גולני, בנימינה, תצוגתו בגוגל מפות. רויטרס
באח גולני, בנימינה, תצוגתו בגוגל מפות/רויטרס
חדר האוכל בבא"ח גולני. דובר צה"ל, צילום מסך
חדר האוכל בבא"ח גולני/צילום מסך, דובר צה"ל

"בצער אין סופי משפחת אקספרט נפרדת מבוגר נוסף - עומרי תמרי, בוגר צוות מזכרת בתיה, שנהרג בתקיפה על בסיס צה"ל אתמול בערב", שיתפו בקבוצת הכושר הקרבי שעומרי התאמן בה, "עומרי היה מנהיג שקט, מופנם, חכם, אתלט וערכי.

הוא התאמן במשך שנתיים וחצי בצוות, לאחר שעבר גיבושים רבים התגייס לבסוף לגדוד 51 בגולני ויצא לפיקוד. הוא אהב את המסגרת, והמסגרת אהבה אותו. הגיע לכל אירוע, השקיע והתמיד. עומרי הוא מלח הארץ. יצא לשנת שירות מתוך אהבת הארץ ורצון לתרום לה".

שרון צוק, חברה קרובה ממשפחתו של עומרי תמרי ז"ל אמרה לוואלה: המשפחה לא מעכלת. קשה להם לדבר בשלב הזה. מבקשים שהתקשורת לא תגיע לסקר".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully