וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא של אחד מהחיילים שנפצעו בחדירת הכטב"ם: "החליקו על הרצפה בגלל כמות הדם"

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 9:07

אבא של אחד החיילים שנפצע בפגיעת הכטב"ם סיפר ל-103FM: "הוא ראה מחזה כמו שרואים בפיגועים, העבירו אותו במסוק לבלינסון". האב שיתף ותהה: "בדרך כלל הם אוכלים בשעה אחרת, לא נראה מציאותי שכטב"ם יגיע עד לשם, הם דייקו"

זירת נפילת כטב"ם סמוך לבנימינה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הבוקר (ראשון) הותרו לפרסום שמות ארבעת ההרוגים בפגיעת הכטב"ם בבא"ח גולני: סמל אלון אמיתי, סמל יוסף הייב, סמל יואב אגמון וסמל עומרי תמרי. שוקי, אביו של אחד מהחיילים שנפצעו אמש בפגיעת הכטב"ם סיפר ל-103FM: "אני מקבל הודעה מהבן שלי, שבה הוא כותב: 'נפל כטב"ם בבא"ח, ואני בסדר גמור", סיפר שוקי, אבא של אחד החיילים שנפצעו אמש", "הוא מ"כ של טירונים. הוא ראה מחזה כמו שרואים בפיגועים, כך הוא תיאר את זה. הוא מיד יצא החוצה, והוא הודיע שהוא מתפנה לבית חולים. בהתחלה אמרו שלרמב"ם, ואז הוא אמר שבמסוק מעבירים אותו בלינסון".

"הבן שלי מאושפז בבלינסון. הוא פצוע יחסית קל, יש לו רסיסים בפנים", הוא סיפר, "אני מודאג מהפצועים קשה, ובטח שמההרוגים. הם חניכים של הבן שלי במחלקה שלו, זה לא פשוט, אבל הם חזקים. הם ישבו בחדר אוכל לאכול. במרחק של לא יותר מחמישה מטר, הוא ראה באלפית השנייה על איזה שולחן הוא נפל. הוא לא הסתכל על הגג, אבל הוא מהר מאוד הבין שזה כטב"ם".

חדר אוכל בבסיס בו נפל כטב"ם, 13 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"החליקו על הרצפה בגלל כמות הדם"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"הוא תיאר מצב שהיה איזה שלב שבגלל כמות הדם, החליקו שם על הרצפה. זה היה מחזה ממש לא נעים", סיפר. "בדרך כלל הם אוכלים בשעה אחרת, דווקא באותו היום הם אכלו בשעה הנוכחית וקרה מה שקרה. אני מניח שהם יסיקו את המסקנות. לא נראה מציאותי שכטב"ם יגיע עד לשם. התכוונתי לדיוק הזה, זה לא סתם: גם לחדר אוכל וגם לשעה. זה העניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully