וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו אישה שרצחה את הוריה וגרה עם גופותיהם 4 שנים משחזרת את הרצח

20.10.2024 / 0:02

אישה שרצחה את הוריה וחיה עם גופותיהם בביתה במשך 4 שנים שיחזרה כיצד רצחה אותם ומה עשתה עם הגופות. היא אמרה למשטרה: "ידעתי שתגיעו אליי בסוף. ראוי שארצה את העונש שלי". צפו בשיחזור בו אמרה לשוטרים: "תתעודדו, לפחות תפסתם את 'האיש הרע'"

רגע המעצר של האישה שרצחה את הוריה וגרה עם גופותיהם ארבע שנים/Essex Police

בזמן שסיפורם של האחים מננדז זוכה להרבה תשומת לב בעקבות הצלחת הסדרה "מפלצות: הסיפור של לייל ואריק מננדז" וסרט הדוקומנטרי על האחים שמשודרים כעת בנטפליקס, סיפור דומה מייצר כותרות כעת בכל העולם - גם הוא על רצח הורים שמטרתו לנצל את כספם. וירג'יניה מק'קולו הודתה בפני המשטרה ובית המשפט שרצחה את הוריה והסתירה את גופותיהם בביתה במשך לא פחות מ-4 שנים. היא גם אמרה שהרגישה שהיא מסוגלת שוב לנשום לרווחה אחרי שהמשטרה סוף כל סוף עלתה על עקבותיה - כאילו חיכתה לרגע הזה.

הרגע בו משחזרת מק'קולו בת ה-36 כיצד רצחה את הוריה והחביאה את גופותיהם בביתה תועד ע"י מצלמת גוף של אחד השוטרים (ותוכלו לצפות בקטע המלא בהמשך הכתבה). היא נידונה למאסר עולם וריצוי של מינימום 36 שנות מאסר בגין רצח אביה ג'ון, מרצה ללימודי עסקים בדימוס בן ה-71, ואמה לויס בת ה-70, בביתם שבגרייט באדו הקרובה לצ'למספורד, אסקס.

וירג'יניה מק'קולו משחזרת כיצד רצחה את הוריה והחביאה אותם בביתה. Essex Police, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
וירג'יניה מק'קולו משחזרת כיצד רצחה את הוריה והחביאה אותם בביתה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Essex Police

מק'קולו סיפרה שהרעילה את אביה במה שהתובעים תיארו כ"קוקטייל של תרופות מרשם" ולאחר מכן "הרעילה גם את אמה, היכתה אותה בפטיש ודקרה אותה מספר פעמים בחזה עם סכין מטבח שנקנתה למטרה זו". הרציחות התרחשו ביוני 2019 ובמשך ארבע השנים הבאות היא חיה עם גופות הוריה שהוחבאו בבית.

התובעים סיפרו כי היא "בנתה קבר מאולתר" לאביה, שכוסה בשמיכה וציורים שלה, ואת גופת אמה היא החביאה בתוך שק שינה מאחורי שמיכות פוך בארון הבגדים בקומה העליונה. בפני השוטרים היא סיפרה בקרירות מפתיעה היכן החביאה את גופות הוריה.

לאחר מכן היא אמרה לשוטרים שהיא ידעה שהם יגיעו אליה בסופו של דבר והוסיפה כי "זה ראוי שארצה את העונש שלי", אמרה, "מגיע לי שאקבל את מה שמגיע לי, מבחינה משפטית, כי זה הדבר הנכון לעשות וזה עשוי לתת לי קצת שלווה". מק'קולו גם הסכימה לחתום על הצהרה המפרטת כיצד רצחה את הוריה והחביאה את גופותיהם. היא אמרה לשוטרים: "תתעודדו, לפחות תפסתם את 'האיש הרע'".


עוד בנושא:
הבן הודה שרצח את אמו - בראיון בשידור חי

"אבא שלי רצח את אמא שלי וניסה להפליל אותי ברצח. הייתי רק בת 12"

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בשיחזור שלה:

הסגרים במדינה בעקבות מגפת הקורונה עזרו למק'קולו לשמור את סודה, מאחר שלרבים ממכרי המשפחה נראה הגיוני שההורים לא יוצאים מהבית ולא נראים בציבור. לאחר שנגמרו הסגרים, מק'קולו החלה להשתמש בתירוצים. היא סיפרה שהוריה חולים או שהם נסעו לתקופת החגים. לאחרים סיפרה שהם פרשו ועברו לגור באזור קלקטון שלצד החוף.

וירג'יניה מק'קולו העלתה לראשונה חשד לאחר שרופא המשפחה של ההורים חשש למצבם כיוון שהם החמיצו מספר מפגשים. היעדרויותיהם הוסברו לו על ידי בתם, שסיפקה מגוון תירוצים עבור כל פגישה שביטלה בשם הוריה. לבסוף התריע הרופא בפני המשטרה שמשהו מרגיש לו חשוד, מה שהוביל לפתיחת חקירה משטרתית.

כשהמשטרה שוחחה עם מק'קולו, גם להם משהו לא הסתדר, כיוון שלא הבינו מדוע הוריה לא זמינים לשוחח עמם. ב-15 בספטמבר 2023 השוטרים הגיעו לביתה ועצרו אותה. מק'קולו אמרה לשוטרים שבכוונתה לשתף פעולה עם החקירה וסיפרה להם היכן גופות הוריה.

גופתו של ג'ון מק'קולו הוסתרה בקבר מאולתר, מכוסה בשמיכות וציורים. Essex Police, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גופתו של ג'ון מק'קולו הוסתרה בקבר מאולתר, מכוסה בשמיכות וציורים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Essex Police

מאוחר יותר התברר שזו לא הייתה הפעם הראשונה שהמשטרה פשטה על הנכס. שבועות לפני מציאת הגופות, מק'קולו הזמינה שוטרים לביתה כדי לדון בהאשמה על תקיפה נגדה. רק היא ידעה את כוונת השיחה הזו, אבל היו שהאמינו שהיא בודקת את המים. בסופו של דבר, האשמה בתקיפה לא הובילה לדבר.

וירג'יניה מק'קולו רצחה את הוריה והחביאה את גופותיהם בביתה במשך 4 שנים. באדיבות המשפחה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
וירג'יניה מק'קולו רצחה את הוריה והחביאה את גופותיהם בביתה במשך 4 שנים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, באדיבות המשפחה

סיבת הרצח

מסמכים שהתגלו בתוך הנכס ציירו תמונה של אישה המנסה נואשות למנוע מהוריה לגלות בור פיננסי שהיא עצמה חפרה. תוך שימוש לרעה בתמימות הוריה, היא גרה ללא לשלם שכר דירה, בזבזה את כספם וצברה חובות גדולים בכרטיסי אשראי על שמם. מכתבים מזויפים הראו שמק'קולו גרמה להוריה לחשוב שהם הפסידו כסף בהונאות כשבמציאות - זה היה כסף שבתם בזבזה.

מבחינת הוריה, וירג'יניה הייתה אישה מוכשרת, שמועסקת בעבודה טובה וכזו שעובדת קשה לקראת הפיכתה לאמנית מן השורה - עתיד שלטענתה יביא גם יתרונות כלכליים להוריה. במקום זאת, היא השתמשה בכספים של הוריה דרך מניפולציות, התעללות וניצול חסדיהם.

בסך הכל הרוויחה מק'קולו 149,697 ליש"ט (כ-735,500 ש"ח) כתוצאה מרצח הוריה - כסף שהגיע אליה מהפנסיה שלהם ומכרטיסי האשראי שלהם, כמו גם מכירת נכסים. בבית המשפט נמסר גם שהיא הוציאה 21,000 ליש"ט (כ-103,200 ש"ח) על הימורים מקוונים בין 2019 ל-2023. השקרים שלה - והפחד להיחשף בהם - הובילו אותה בסופו של דבר לרצוח באכזריות את הוריה.

איך אף אחד לא חשד?

"הווילונות תמיד היו סגורים ולא היית יכול לראות אם יש מישהו בבית", אמר ל-BBC פיל סרג'נט, שגר בשכנות למשפחת מק'קולו במשך 20 שנה ולא ידע שדבר נורא מסתתר מספר מטרים מביתו. סרג'נט יודע כעת מדוע נשמרה סודיות כזו בבית השכנים שלו: "אני די מתקשה אפילו לומר שווירג'יניה רצחה את הוריה", הוסיף, "היא נראתה די נעימה. היא הייתה מצחיקה, היה לה חוש הומור שחור".

גם לאלן תומסון, שהשכיר טלוויזיה למשפחה, היו חשדות. זה בא בעקבות שיחת טלפון שקיבל ממק'קולו, שביטלה בפתאומיות את השכירות בשם הוריה. כשהצוות שלו הגיע לבית המשפחה כדי לאסוף את הטלוויזיה, נאמר להם שהם לא יכולים להיכנס פנימה ושהטלוויזיה כבר מונחת ליד דלת הכניסה. "קיבלתי את ההרגשה שאולי היא קצת פנטזיונרית, אבל בשום אופן לא הייתי חושב שהיא רוצחת", אמר תומסון.

גם פול הייסטינגס, ירקן שעובד במרכז הקניות וייניארדס שליד ביתם, לא העלה על דעתו שהצמד נרצח. כששאל, מק'קולו אמרה לו שהוריה - לקוחות קבועים שלו - כבר לא גרים בגרייט באדו. הייסטינגס אמר שטבעה המוזר של וירג'יניה גרם לכך שהיא יכלה לומר דברים מוזרים מבלי לעורר אצלו חשד. "היא נכנסה לחנות ואמרה 'המשטרה מחפשת אותי, הם חושבים שהרגתי את אמא ואבא שלי'", סיפר הייסטינגס, "חשבתי לעצמי ש'זה קצת מוזר' אבל לא עלה בדעתי שום דבר אחר, פשוט חשבתי שזה האופי האקסצנטרי שלה". הוא הסביר שמק'קולו הייתה מבקרת לפעמים בחנות שלו 4 פעמים ביום - ואז נעלמת למשך שבועיים.

דבי פולארד סיפרה שמק'קולו ביקרה בחנות הפרחים שניהלה ופינקה אותה באוכל ובמתנות. "ידענו שהיא מוזרה אבל לעולם לא הייתי מדמיינת אפילו שהיא תהיה מסוגלת לעשות את מה שהיא עשתה", אמרה, "היא למעשה גרה בבית הזה כל השנים עם מה שנשאר מאמא ואבא שלה - אני נחרדת. אני נחרדת!". גם הייסטינגס וגם פולארד אמרו שמק'קולו העמידה פנים שהיא בהריון - ואפילו יצרה בליטת בטן מזויפת מתחת לבגדיה.

וירג'יניה מק'קולו רצחה את הוריה והחביאה את גופותיהם בביתה במשך 4 שנים: "תתעודדו, לפחות תפסתם את 'הבחור הרע'". Essex Police, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
וירג'יניה מק'קולו אמרה לשוטרים: "תתעודדו, לפחות תפסתם את 'הבחור הרע'"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Essex Police

המשפט

לאורך משפטה שנערך מוקדם יותר החודש, מק'קולו בהתה ברצפה במבט שאינו מביע כל רגש. רק כשהקשיבה לשיחה שלה עם המשטרה - בה שיחזרה כיצד רצחה את אמה - היא החלה לבכות. "היא נראתה כל כך תמימה. היא פשוט ישבה שם והאזינה לרדיו", שחזרה מק'קולו לשוטרים כשדיברה על אמה, "נכנסתי 3 פעמים לחדר ויצאתי עד שהצלחתי לאזור קצת אומץ, אבל ידעתי שאני חייבת לעשות את זה ושאני לא יכולה להסס. היא פשוט בהתה בי בלי להאמין שזה קורה".

סגן הנציג רוב קירבי, ממשטרת אסקס, אמר שחוסר התגובה שלה בבית המשפט אופייני לרוצחת "השקולה והקפדנית" שהיא. "לאורך כל מהלך החקירה שלנו, בנינו פרופיל של רמת ההונאה, הרמאות והבגידה שהיא פעלה בהן", אמר, "זה היה בקנה מידה מזעזע ומונומנטלי. מק'קלו שיקרה כמעט בכל היבט בחייה, דאגה לרמות את כל מי שקרוב אליה ולנצל בבירור את רצונם הטוב של הוריה. היא מניפולטורית אינטליגנטית ומיומנת שבחרה לרצוח את הוריה באכזריות ללא כל מחשבה עליהם או על אלה שממשיכים לסבול כתוצאה מאובדנם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully