וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבא שלי רצח את אמא שלי וניסה להפליל אותי ברצח. הייתי רק בת 12"

9.9.2024 / 0:06

היילי קול הייתה רק בת 12 כשהואשמה ברצח אמה - על ידי אביה. מאוחר יותר התברר שהוא זה שדקר את אמה 36 פעמים בביתה והפיל את האשמה על הבת המסכנה. כעת, לאחר מותו, הבת מודה: "אני בעיקר מרחמת עליו"

אבא שלי ניסה להפליל אותי ברצח של אמא שלי/hayleecole26

אבא של ילדה בת 12 דקר את אמה למוות - ואז ניסה להאשים אותה ברצח.

היילי קול היא כיום בת 30, הייתה רק בת 12 כשאמה תמי ריי נרצחה בידי בעלה בראד ריי. תמי, בת ה-41, נרצחה לאחר שנדקרה 36 פעמים בבית משפחתם. ריי, בן ה-63, העלים את גופתה העירומה, לפני שמיהר לנקות את הבית והמוסך שלהם.

הוא נתפס לאחר שהמשטרה פתחה בחקירה כאשר עמית של תמי לעבודה דיווח עליה כנעדרת. עד מהרה גילו החוקרים עקבות של דם סביב בית המשפחה. הבלשים גילו שריי רצח את אשתו לאחר שגילה על הרומן שלה עם עמיתו לעבודה, בריאן קלארק בן ה-60. בניסיון לברוח מעונש, הוא החליט להאשים את בתו ברצח אמה.

"להאשים אותי במשהו כל כך נורא - ועוד על ידי אבא שלי - זה משהו שמעולם לא יכולתי לצפות לו", אמרה היילי, שגדלה בסכר אואהה, מיזורי, "הרגשתי מנוצלת כי הוא האשים אותי רק כדי שירדו לו מהגב. אבות לא צריכים להשתמש בילדים שלהם כדי להסתיר את מעשיהם. אני לא רוצה לחיות את חיי בכעס אבל לעולם לא אסלח לאבא שלי על מה שהוא עשה לי".

גופתה העירומה של תמי נמצאה יומיים לאחר שהמשטרה החלה לחפש אחריה באזור מבודד ליד אגם אואהה. אז אביה של היילי טען שמצא את בתו ב"מצב דמוי טראנס", כשהיא מחזיקה סכין ליד מיטתה של אמה. ריי התעקש שהוא ניסה להסתיר את הרצח כדי להגן על בתו. צוות ההגנה שלו טען שהיילי רצחה את אמה לאחר שהתעצבנה על הגירושים שלהם, אך זה היה רחוק מהאמת.

היילי נאלצה להעיד במשפט שנערך בדרום דקוטה, כשאביה צופה ו"מחייך מדי פעם". "לאבד את אמא שלי היה טראומטי מספיק אבל הצורך להעיד בבית המשפט היה נורא", היא אמרה שנים לאחר מכן, "לא אמרתי כלום לאבא שלי אבל יכולתי להרגיש שהוא צופה בי". היא הוסיפה: "ידעתי שאני חפה מפשע אבל הצורך להוכיח את זה בפני חבר מושבעים היה מפחיד. ניסיתי ללכת לפסיכולוג לאחר מכן אבל אחרי שהוא דיבר על אבא שלי כל הזמן - לא חזרתי אליו".

חבר המושבעים בדרום דקוטה לא קנה את הסיפור של ריי, ומצא אותו אשם ברצח בכוונה תחילה בינואר 2007. הוא קיבל עונש מאסר עולם ללא אפשרות לחנינה ומת לא מזמן מסיבות טבעיות בכלא, בפברואר 2024. "לא דיברתי עם אבא שלי מאז שהייתי בת 12, אז לשמוע שהוא מת הציף אצלי הרבה טראומה שלא טופלה עד כה", אמרה היילי, "אני עצובה וכועסת כי מותו סוגר פרק בחיי שבאמת היה התקופה הגרועה ביותר בחיי".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

היילי עברה לוויומינג כדי לגור עם סבה וסבתה לאחר הטרגדיה והיא פעילה למען זכויות הקורבן ועובדת כדוברת בנושאי אלימות במשפחה במקביל להגשת פודקאסט בנושא. כיום, כשהיא אמא בעצמה, היא מתאבלת על הסבתא שלבנה הייתה צריכה להיות. "אמא שלי אהבה אותי והיינו קרובות להפליא", היא אמרה, "עכשיו יש לי ילד בן שש ואני עצובה שאמא שלי לא בחיים שלו - היא הייתה מעריצה אותו".

ריי ערער על גזר דינו מספר פעמים לפני מותו ללא הועיל. "תמיד פחדתי מאבא שלי," אמרה היילי. "הוא היה דמות שקטה. הוא דאג רק לענייני עבודה או ללכת לדוג. הוא היה מרוכז בעצמו, אובססיבי לעבודה ולא הייתה לנו ממש מערכת יחסים. זה היה מוזר כשפתאום השנה קבלתי שיחת טלפון מהכלא. חשבתי שאבא שלי מתכנן לערער על גזר הדין שלו. כשאמרו לי שהוא מת, זה היה הלם. זה מוזר לקבל שיחה כזו על מישהו שאתה לא אוהב. אם כבר, ריחמתי עליו כי הוא חי חיים כל כך מבוזבזים".

כעת היא מעדיפה להתרכז באימא האהובה שאיבדה: "אנשים אומרים לי כמה אני דומה לאמא שלי, משהו שאני אוהבת לשמוע", אמרה, "אם לא היו לי את סבא וסבתא שלי, אני לא יודעת איפה הייתי היום. אם הייתי יכולה לדבר שוב עם אמא שלי, הייתי שואלת אם היא גאה במה שעשיתי כדי להמשיך ולספר את הסיפור שלה. החיים שלה נלקחו ממנה בצורה כל כך אכזרית. לא רציתי לבזבז את שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • משפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully