וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקות הופעלו בחיפה והאזור; צה"ל: חמישה שיגורים מלבנון יורטו בהצלחה

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 9:31

שורה של אזעקות נשמעו בכל אזור הצפון מנהריה ועד חיפה. חיזבאללה שיגר חמש רקטות, כולן יורטו על ידי חיל האוויר. מוקדם יותר טען הארגון כי פגע בכוח צה"ל שנמצא בסמוך למרחב זרעית בטילים, בהם טיל בורקן, וזיהה פגיעה ישירה

עשרות יירוטים נצפו בשמי הקריות/שפיגל תקשורת

בערים רבות בצפון הארץ נשמעו הבוקר (ראשון) התרעות, וביניהן חיפה, עכו, קריית ביאליק, קריית מוצקין, טמרה נשר וטירת הכרמל. דובר צה"ל עדכן כי זוהו חמישה שיגורים שחצו משטח לבנון, כולם יורטו בהצלחה על ידי לוחמי ההגנה האווירית.

חיזבאללה טען כי פגע בכוח צה"ל שנמצא סמוך למרחב זרעית בטילים, בהם טיל בורקן, וזיהה פגיעה ישירה.

מוקדם יותר הבוקר נורתה רקטה לעבר מטולה, והתפוצצה בשטח פתוח. בסוף שבוע האחרון נורו חמישה מטחים של עשרות רקטות לעבר המושבה. רובן יורטו ורסיסי ירוטים פגעו במספר בתים. בנוסף היו נפילות בשטחים חקלאיים ובתוך שטח לבנון.

דוד אזולאי, ראש המועצה המקומית מטולה אמר: "אני שמח על כך שצהל ממשיך לפעול ומרחיב את הפשיטות לישובים נוספים אבל צריך לזכור שאל לנו להתבשם מזה, החזרה הבייתה עדיין רחוקה והאיום על ישובי צמודי הגדר רחוק מלהיות מוסר. בתקווה לימים טובים ורגועים יותר".

יירוטים בצפון , 13 באוקטובר 2024. יואב איתיאל
חמישה שיגורים חצו לשטח מהארץ מלבנון, כולם יורטו/יואב איתיאל

ארצות הברית מעריכה שישראל צמצמה את מטרותיה בהתקפה המתוכננת נגד איראן - כך אמרו גורמים אמריקניים לרשת NBC. הגורמים מעריכים שהתגובה למטח הטילים האיראני בתחילת החודש תתמקד בתשתיות צבאיות ואנרגיה של איראן, ולא באתרי הגרעין שלה או בחיסולים של בכירים.

עם זאת, הגורמים האמריקניים הדגישו שישראל טרם קיבלה החלטה סופית לגבי אופן התגובה והמועד שלה, בעוד שאיראן ממשיכה לאיים שהיא תגיב בחריפות לכל התקפה בשטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully