וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטים חדשים בפרשת המרגל היהודי: "הוא לא התכוון לפגוע במדינה, הוא אוהב את ישראל"

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 18:38

סנגורו סיפר בתום דיון הארכת המעצר הראשון: "בתיקים כאלו בדרך כלל יש התנגדות חריפה של המדינה לשחרור. בכל זאת, המדינה הסכימה למציאת חלופה באמצעות תסקיר". לפיו, אין לו קשר והוא מעולם לא שיתף פעולה עם האיראנים

הותר לפרסום: ישראלי יהודי, נאשם שגויס על ידי איראן כדי להתנקש בנתניהו, גלנט ובר/אבי רוקח

בדיון הארכת המעצר הראשון של הנאשם בריגול, מוטי ממן, שהתקיים היום (חמישי) אמר סנגורו, עורך הדין אייל בסגליק, שממן סיפר בחקירתו שהוא לא התכוון לפגוע במדינה והוא אוהב את ישראל.

"היום היה דיון הארכת מעצר, בתיקים כאלו בדרך כלל יש התנגדות חריפה של המדינה לשחרור. בכל זאת המדינה הסכימה למציאת חלופה באמצעות תסקיר", אמר עו"ד אייל בסרגליק, המייצג את הנאשם.

"הוא עבר פוליגרף שמראה שלא היה לו כוונה לפגוע במדינת ישראל ושאין לו כוונה עתידית לפגוע במדינת ישראל", הוסיף בסרגליק, "אין לו שיתוף פעולה עם גורמים איראנים, הוא עבר את הפוליגרף בהצלחה".

עו"ד אייל בסרגליק, הגשת כתב אישום נגד אזרח ישראלי בגין גיוסו על ידי גורמי מודיעין באיראן לקידום התנקשות באישים ישראליים, בימ"ש מחוזי ב"ש, 19 בספטמבר 2024. אבי רוקח
עו"ד אייל בסרגליק/אבי רוקח

"הגיעו שוטרים בלבוש אזרחי לעצור אותו. היינו בהלם", סיפרו עדי ראייה על המעצר של ממן, "ראינו את המעצר באמצעות מצלמות האבטחה. לא ידענו למה עצרו אותו. הוא תמיד היה נראה לנו מוזר. לא תיארנו לעצמינו שזה אדם שיכול לעשות דבר כזה. הבנו הבנו למה הוא נעצר".

ממן מואשם כי הוברח לאיראן בשתי הזדמנויות שונות בחצי שנה האחרונה ונפגש עם גורמי מודיעין איראניים, שהציעו לו להתנקש בבכירים ישראלים תמורת תשלום. הם ביקשו ממנו עוד משימות כגון העברת כספים, נשק וצילום אזורים הומי אדם. הוא דרש מקדמה של מיליון דולר וסורב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully