וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקפו בשביל סיגריה: המשטרה עצרה שני חשודים שאיימו על עוברי אורח

המשטרה עצרה שני חשודים בשני מקרים שונים שתקפו עוברי אורח בשביל סיגריות. המקרה הראשון התרחש בירושלים והחשוד אותר עם כתמי דם על חולצתו לאחר שתקף אדם, במקרה השני החשוד תקף אדם בבית שמש ודרש ממנו סיגריה. בית המשפט האריך את מעצרם ב-5 ימים

בווידאו:המשטרה עצרה 5 חשודים, ביניהם בני משפחה וחברי ארגון פשע בגין חשד למעורבות ברצח אישה בנצרת, 16 בספטמבר 2024/דוברו משטרת ישראל

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) שני חשודים בשני מקרים שונים בחשד שתקפו באלימות תחת השפעת אלכוהול. על פי החשד, בשני המקרים השניים ניסו בין היתר לקבל לידם סיגריות, מעצרם הוארך בבית המשפט.

במוקד הביטחון של עיריית ירושלים דיווחו למשטרה על אדם חשוד שנראה שיכור ומתעמת עם עוברי אורח ברחוב יפו. שוטרי תחנת לב הבירה ממחוז ירושלים שפעלו באזור, הגיעו למקום ואיתרו קורבן מדמם לאחר שהותקף על ידי החשוד.

שני החשודים שנעצרו על ידי המשטרה לאחר שתקפו עוברי אורח בירושלים, אוקטובר 2024. דוברות משטרת ישראל
בית המשפט האריך את מעצר שני החשודים ב-5 ימים/דוברות משטרת ישראל

במרחק מטרים ספורים מהזירה, הבחינו השוטרים בחשוד שמנסה לקחת סיגריה בכוח מעוברת אורח כשהוא לבוש בגופיה עם סימני דם. "בוא נראה מי מעיז לגעת בי, אני מז**ן אותו", הטיח החשוד בשוטרים. הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה.

שעות ספורות מאוחר יותר, התקבל דיווח למוקד המשטרה על חשוד המטריד עוברי אורח בבית שמש. צוות יחידת השיטור העירוני שהגיע למקום פגש בקורבן שמסר להם כי בעת שהמתין בתחנת האוטובוס, נצמד אליו חשוד ודרש ממנו סיגריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שני החשודים שנעצרו על ידי המשטרה לאחר שתקפו עוברי אורח בירושלים, אוקטובר 2024. דוברות משטרת ישראל
אחד מהחשודים שנעצרו על ידי המשטרה/דוברות משטרת ישראל

על אף שהשיב לו כי אינו מעשן כלל, המשיך החשוד להטרידו תוך שהבחין בשעון שעל ידו, אז לפתע לפת את גרונו של הקורבן והצמידו למבנה התחנה והחל להכותו תוך שנגח בראשו וחבט באגרופים. בשלב זה הצליח הקורבן לחמוק מידיו ולהתרחק מהמקום.

צוותי השיטור העירוני שהגיעו כאמור למקום, איתרו את החשוד, צעיר תושב העיר בשנות ה-20 לחייו, סמוך למקום והוא נעצר על ידם. החשוד הועבר לחקירה בתחנת בית שמש.

אמש במהלך היום, הובא שני חשודים אלו שנעצרו בפני בימ"ש לדיונים בעניינם. לבקשת המשטרה, נעתר בימ"ש והורה על הארכת מעצרם של השניים ב-5 ימים, עד לתאריך 13.10, וחקירת מעשיהם האלימים נמשכת במטרה למצות עמם את הדין עד תום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully