וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תשחרר ממעצר את אשת החינוך שהעלתה סרטון ריקוד

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 10:13

החשודה תועדה רוקדת בתוך מוסד חינוכי בנצרת עם הכיתוב: "ביום הזה 7/10/23" לרקע צלילי השיר "Betty Boop" - בו המילים: "another good time". כוחות משטרה פשטו על ביתה, עצרו אותה, וקשרו פלנלית לעניה. החקירה נגדה נמשכת

שוטרי מחוז ירושלים עוצרים חשודים בהסתה לטרור/דוברות משטרת ישראל

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי תשוחרר אשת החינוך שהעלתה סרטון בו היא רוקדת לצד כיתוב תאריך יום הטבח, כאשר ברקע מתנגן שיר שבתוכו המילים "another good time".

"עם מיצוי פעולות החקירה שביצוען נדרש בתוך הליך המעצר, הוחלט לפני זמן קצר, על ידי קצין משטרה, לשחרר את החשודה ממעצר בתנאים מגבילים. החקירה בעניינה נמשכת להשלמת פעולות חקירה נוספות, שבסיומן יועברו כלל חומרי החקירה ליחידת התביעות", כך נמסר מדוברות המשטרה.

חשודה, תושבת טמרה בת 41, נעצרה לחקירה ביום שלישי. אתמול הוארך מעצרה של החשודה ביומיים נוספים, זאת לפני שהוחלט לשחרר אותה הבוקר.

במשטרה הבהירו כי בניגוד לטענות שעלו, סעיף העבירה עליו נחקרה הינו התנהגות שעלולה להפר את שלום הציבור ולא סעיף הסתה. כמו כן, הדגישו שבהודעת משטרת ישראל לא נטען כי החשודה מועסקת כמורה אלא כאשת חינוך במוסד חינוכי בעיר נצרת.

במשטרה הוסיפו: "לצד ההיערכות המבצעית המוגברת של המחוז הצפוני והפעילות לביטחון השוטף ביום המציין שנה לטבח הנוראי בדרום, הנחה מפקד צפון ניצב מאיר אליהו על מיקוד פעילות כלפי עבירות הסתה, מפגני תמיכה והפגנות הזדהות עם פעולות ארגון הטרור הרצחני חמאס. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד המזדהים עם מעשי טרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר".

בפרקליטות המדינה הגיבו לפניית וואלה: חקירת עבירות הסתה, לרבות במקרה האמור, מחייבות אישור מוקדם של הפרקליטות. במקרה זה לא התבקש אישור חקירה, ומשכך מטבע הדברים גם לא ניתן אישור כאמור. הגם שההחלטה בדבר המעצר ודרך המעצר נתונה לשיקול דעתה של משטרת ישראל, הרי שבנסיבות המקרה שפורסמו, לא ברורה החלטת המשטרה לאזוק את החשודה ולכסות את עיניה עם פלנלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully