וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת שני לירדן ביבס בשבי: "לא היינו צריכים להגיע ליום הזה - יכול היה להיות בבית"

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 18:25

משפחתו וחבריו של החטוף ירדן ביבס ציינו לו יום הולדת 35 בכיכר החטופים. ירדן, שנחטף עם אשתו שירי וילדיו אריאל וכפיר, הוא החטוף הראשון שמציין יום הולדת שני בשבי. "התחושות קשות, זו תערובת של תסכול, כעס ועצב", אמרה אחותו עופרי

בווידאו:החטיפה של ירדן ביבס. 17.04.24/אתר רשמי

משפחתו וחבריו של החטוף ירדן ביבס ציינו לו היום (רביעי) יום הולדת 35 ב"כיכר החטופים". ירדן, שנחטף עם אשתו שירי וילדיו אריאל וכפיר, הוא החטוף הראשון שמציין יום הולדת שני בשבי.

"יצא שבוע מאוד קשה. זה התחיל בראש השנה בלעדיהם, אחרי זה ציינו את יום השנה למתקפה ולחטיפה של ירדן. התחושות קשות. זו תערובת של תסכול, כעס ועצב. עכשיו אני הרבה יותר במקום הכועס. לא היינו צריכים להגיע ליום הזה. כולם יכלו כבר להיות בבית", אמרה אחותו, עופרי.

לבושים חולצות כתומות, קרוביו הציבו ברחבת המוזיאון שולחן עם חטיפים, ממתקי גומי ובירות גולדסטאר עם הקדשה מיוחדת - הכיתוב יום הולדת, שמו ושנת הלידה שלו, "Since 1989". לצד זאת, חנכו מיצב בדמות פסל שהכין לעופרי ולבעלה, עם הכיתוב "Home".

ציון את יום ההולדת ירדן ביבס ,כיכר החטופים, 9 באוקטובר 2024. אורי סלע
ציון יום ההולדת השני בשבי של ירדן ביבס בכיכר החטופים/אורי סלע

לדבריה של עופרי, "הרבה זמן רציתי לעשות מיצג בהשראת ירדן. את הפסל הכין לנו כשעברנו בית, הוא רק התחיל לרתך וחיפש להתאמן. המילה Home שכתובה בו קיבלה משמעות טרגית. מצד אחד ומצד שני זו התקווה שלנו", אמרה.

"התלבטנו הרבה איך לציין את היום הזה", היא מודה. "לפעמים רק בא לך להיות בשקט. ידענו שאנחנו רוצים שזה יהיה אינטימי. אבל היה לנו חשוב לציין דווקא עכשיו כי יש תחושה שהשיח הוסט. לא רק שלא מתנהל משא ומתן, גם לא נראה שמנסים ליצור פריצת דרך. אני לא מבינה למה אני חוגגת יום הולדת לאח שלי והוא לא פה. יש פה את כל הדברים שהוא אוהב - העוגה, הבירה גולדסטאר, השירים. אני לא רוצה שהבן שלי יגיע לגיל שאריאל נחטף והם עדיין יהיו שם. אני מאוד מקווה שלא נצטרך לציין לירדן יום הולדת שלישי, אני מנסה להישאר אופטימית", הוסיפה.

חבריו של ירדן שרו על הבמה את השיר "Country roads" שג'ימי פאצ'קו, שהיה עם ירדן בשבי, סיפר למשפחה שהיו שרים יחד בעזה. "'When בית ג'ימי, When בית', ירדן היה אומר לו שם. לצערי הוא עדיין לא בבית", אמרה עופרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully