וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהליכוד: "נתניהו צריך לתקוף את מתקני הגרעין באיראן, זו הזדמנות היסטורית"

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 9:43

ח"כ משה סעדה התייחס להסלמה מול איראן ולמשבר בין רה"מ לגלנט. "אני חושב שאפשרי. זה מורכב יותר, קשה, אבל למדינת ישראל יש את הכלים לעשות את זה", אמר בריאיון ל-103FM. "שר הביטחון תידרך בעבר נגד רה"מ, ככה לא מתנהלים"

נתניהו: חיסלנו את היורש של נסראללה ואת היורש של היורש של נסראללה/לע''מ

על רקע ההמתנה בישראל לתקיפה באיראן, ח"כ משה סעדה התראיין היום (רביעי) לתוכנית 'שבע תשע' עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM וטען כי יש להוציא לפועל את תוכניות התקיפה של מתקני הגרעין באיראן: "אני חושב שראש הממשלה בנימין נתניהו צריך לראות את טובת מדינת ישראל. יש לו הזדמנות היסטורית חד פעמית עכשיו להירשם בדפי ההיסטוריה כמגן ישראל והעולם המערבי וכל מה שהוא צריך לעשות זה לתקוף את הגרעין", טען.

"זו הזדמנות היסטורית חד פעמית", אמר והוסיף: "זה מה שצריך לעשות. תחשבו מה היה קורה במתקפה האחרונה אם לאיראן לא היו טילים בליסטיים אלא פצצת אטום, מה היו עושים אזרחי ישראל? שישיית המים, הממ"דים, המקלטים, לא היו עוזרים".

סגן ראש מח"ש משה סעדה. אמיל סלמן,
"קיימת הזדמנות חד פעמית להירשם בדפי ההיסטוריה, ח"כ משה סעדה./אמיל סלמן

"אני חושב שאפשרי. זה מורכב יותר, קשה, אבל למדינת ישראל יש את הכלים לעשות את זה והכי נכון לעשות את זה יחד עם ארה"ב ואני חושב שראש הממשלה מבין את גודל האירוע, את גודל השעה".

"כמי שיש לו שלושה ילדים כרגע בצבא אני יודע עד כמה זה חשוב התיאום בין שניהם. שר הביטחון תידרך בעבר נגד רה"מ, ככה לא מתנהלים", הבהיר סעדה. "שר הביטחון חייב ליישר קו עם רה"מ. אם זה אחרת הוא צריך לשוב לביתו הפוליטי", הסביר בהמשך.

"שר הביטחון קרא לעשות את המעשה המדיני מול חיזבאללה ולא להיכנס ללבנון", טען. "אני חושב ששר הביטחון לא מזוהה עם ערכי התנועה הלאומיים של תנועת הליכוד וזה לגיטימי לכן שייאבק על דעותיו מהאופוזיציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully