וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשודים באונס קבוצתי בת"א: "הכניסו לחדר בכוח - והשאירו אותה בצומת"

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 19:00

על פי החשד, שני תושבי מזרח ירושלים לקחו את המתלוננת לאחר בילוי משותף ואנסו אותה. נציג המשטרה: "הכניסו אותה בכוח לחדר, ביצעו בה עבירות מין ולאחר המעשים השאירו אותה בצומת". עו"ד של החשודים: "יש היכרות מוקדמת בין הצדדים, מכחישים את החשד המיוחס להם"

תיעוד: מעצר אחד החשודים/דוברות משטרת ישראל

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) את מעצרם של החשודים באונס קבוצתי ב-48 שעות. החשודים, עבדאלרחמן הלסי ומגד אסעד, תושבי מזרח ירושלים בני 26 ו-35, לקחו לפי החשד את המתלוננת לבית מלון לאחר בילוי משותף ושם אנסו אותה.

נציג המשטרה אמר בפתח הדיון כי "מדובר בתיק חמור, בו לפי החשד החשודים ביצעו עבירות אינוס כלפי המתלוננת. האירוע מתחיל בכך שאחד מן החשודים הוא למעשה ידיד של המתלוננת מזה חצי שנה. הוא מספר שבחצי שנה הזו נפגשו רק פעמיים. הוא הציע ללכת איתה למועדון, ולאחר הבילוי אמר שישיב אותה הביתה. חברו שנמצא כאן הוא זה שהיה אמור להסיע אותה הביתה".

תיעוד: מעצר אחד החשודים. דוברות משטרת ישראל
לפי החשד לקחו החשודים את המתלוננת לבית מלון ושם אנסו אותה. תיעוד: מעצר אחד החשודים/דוברות משטרת ישראל

"בשלב זה הם לוקחים אותה לבית מלון. היא לא רוצה, מכניסים בכוח לחדר, מתחילים להפשיט אותה ואת עצמם, היא ממשיכה להתנגד, הם ממשיכים לבצע בה מעשים של עבירות מין ומכניסם את איבר מינם אחד לתוך גופה. לאחר מכן בשעות הבוקר המוקדמות הם משאירים אותה בצומת. במהלך המעשים שלהם היא מספרת שהיא מתעלפת. הם הכניסו משהו למשקה שלה. בחקירותיהם הם שומרים על השתיקה", הוסיף. השופטת רוית פלג בר דיין ציינה כי התחזק מעט החשד נגדם, אך הוסיפה כי ניתן יהיה לשקול חלופת מעצר בהמשך.

עו"ד שוש חיון, שמייצגת את החשודים, מסרה כי "החשודים מכחישים את החשד המיוחס להם. כפי שעלה על ידי המשטרה יש היכרות מוקדמת בין הצדדים. הצגנו לבית המשפט במהלך הדיון סרטון שמדבר בעד עצמו בקשר למערכת היחסים ארוכת חודשים בין המתלוננת לחשודים אנחנו סבורים שלאחר שהטענות ייבדקו החשדות יוסרו כליל ומרשיי ישוחררו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
עו״ד שוש חיון. באדיבות המצולמים
"יש היכרות מוקדמת בין הצדדים, החשודים מכחישים את החשד המיוחס להם". עו״ד שוש חיון/באדיבות המצולמים

על פי החשד, נפגשה הקורבן עם אחד החשודים שהכירה קודם במועדון בתל אביב, בתום הבילוי הציע להסיע אותה לביתה, אולם הוא וחשוד נוסף הסיעו את הקורבן למקום אחר, שם ביצעו בה עבירות מין חמורות בכוח לאחר שסיפקו לה משקה שערפל את חושיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully