וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים לבית המשפט: פגישת הגישור בין יאיר נתניהו לעיתונאים יאיר לוי ויוסי קליין התפוצצה

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 19:10

הצדדים נפגשו על מנת להגיע לפשרה בתביעת דיבה בגין שיתוף מחדש שעשה נתניהו לציוץ של לוי, שבו נטען כי קליין כתב בטורו שבעיתון כי המפגינים נגד המהפכה המשפטית חזרו הביתה "בתחושה קשה כי דם לא נשפך"

יאיר נתניהו תקף בחריפות את קטאר במהלך הרצאה בכנסיה ליד מיאמי/UnXeptable

יאיר נתניהו נפגש היום (שלישי) עם העיתונאי יאיר לוי בניסיון להגיע לפשרה בתביעת הדיבה שהגיש העיתונאי יוסי קליין נגד בנו של ראש הממשלה. הדיון התמקד בהודעת צד ג', במסגרתה נתניהו תבע את לוי, כך שהוא צריך לערוב להוצאות המשפט של נתניהו במידה ויפסיד לקליין.

הפגישה הייתה סוערת ורגישה, כך על פי העדויות. עוד נודע כי עורכי הדין של נתניהו סירבו להישאר בפגישה בעת שהגיע תורו של לוי להשמיע את הצד שלו. גם לוי מצדו לא חסך בלשונו והיה נסער במיוחד. המגשרת שמונתה מטעם בית המשפט וניהלה את הפגישה הובכה מהאירוע הלא שיגרתי.

העילה לתביעת הדיבה הייתה בגין שיתוף מחדש שעשה נתניהו לציוץ של העיתונאי לוי שבו נטען כי קליין כתב בטורו שבעיתון כי המפגינים נגד המהפכה המשפטית חזרו הביתה "בתחושה קשה כי דם לא נשפך". זאת, בעוד בטורו נכתב כי "המפגינים הלכו הביתה בתחושה קשה, אבל גם בסוג של הקלה. דם לא נשפך".

הוכחות דנה כשדי נ' יאיר נתניהו- תביעה כספית, נזיקית, לשון הרע, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות, בימ"ש שלום מרכז כפ"ס 01 בפברואר 2022. ראובן קסטרו
נתניהו הבן ויוסי קליין יפגשו ככל בעוד שבועיים בבית המשפט/ראובן קסטרו

עו"ד אוריאל נזרי שמייצג את יאיר נתניהו סירב להגיב לפניית וואלה. לוי סירב להגיב לידיעה ואמר כי בהתאם לתקנות סדרי הדין האזרחי הוא מנוע מלפרסם כל פרט בהליך גישור או מהות.

  • עוד באותו נושא:
  • משפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully