וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של המחבל מהפיגוע המשולב בבאר שבע: "נגד כל פעילות שפוגעת בבטחון המדינה"

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 23:59

משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי המשולב בתחנה המרכזית בבאר שבע, בו נפלה סמ"ר שירה חיה סוסליק ונפצעו עוד תשעה בני אדם, גינתה את האירועים שהוציא לפועל בן משפחתם. "מגנים כל מה שפוגע בדו קיום"

בווידאו: זירת פיגוע, תחנה מרכזית באר שבע, 6 באוקטובר 2024/מד"א

משפחתו של המחבל מהפזורה הבדואית, סמוך לחורה, שביצע את הפיגוע הירי המשולב בתחנה המרכזית בבאר שבע, בו נפלה סמ"ר שירה חיה סוסליק ונפצעו עוד תשעה בני אדם, גינתה היום (שלישי) את האירועים שהוציא לפועל בן משפחתם אחמד סעיד סלימאן אלעוקבי.

משפחת המחבל מסרה: "אנחנו כאזרחי המדינה מגנים כל מה שפוגע בדו קיום ונגד כל פעולה שפוגעת בביטחון המדינה", אמרו והוסיפו, "אנחנו נגד כל מקרי אלימות ובעד לחיות בשלום, שולחים תנחומים למשפחת הנרצחת והחלמה לפצועים".

זירת פיגוע בתחנה מרכזית באר שבע, 6 באוקטובר 2024. מד"א
זירת הפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע/מד"א

יממה אחת לפני ציון יום השנה ל-7 באוקטובר ועל רקע הכוננות הגבוהה מאוד שהיתה בכל רחבי הארץ, פיגוע ירי משולב וקטלני אירע שלשום (ראשון) על ידי מפגע בדואי-ישראלי, סמוך לסניף מקדונלד'ס בתחנה המרכזית בבאר שבע.

המחבל מהפזורה הבדואית, הגיע לזירה בבאר שבע באוטובוס. עם הגעתו, המפגע נכנס לתחנה המרכזית סמוך לסניף מקדונלד'ס, פותח בירי מהדלת הראשית והרג את האישה הצעירה במקום. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום. מתחקור ראשוני של הפיגוע עולה, כי המחבל חוסל תוך שניות ספורות על ידי כוחות הביטחון שהיו בזירה והגיבו במהירות ונטרלו את המפגע. בתחילת האירוע הורה דובר המשטרה, סגן-ניצב אריה דורון, להתרחק מהאזור מחשש למחבלים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully