וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקות הופעלו בגוש דן, שתי פצועות קל בכפר חב"ד

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 13:26

צוותי מד"א פינו את הפצועות לביה"ח שמיר-אסף הרופא עם רסיסים, והעניקו טיפול לפצועים שנחבלו באורח קל כשעשו את דרכם למרחב המוגן. המשטרה הודיעה שהתקבל דיווח על נפילה של רסיס מיירט בשטח פתוח בחולון, אין נפגעים. חמאס לקח אחריות על הירי

יירוטים סמוך לבאר שבע/בהתאם לסעיף 27 א'

שתי פצועות בנות 30 נפצעו היום (שני) קל מרסיסים בכפר חב"ד מירי 14 הרקטות שנורו מעזה לגוש דן. צוותי מד"א פינו אותן לבית החולים שמיר-אסף הרופא, והעניקו טיפול רפואי לפצועים שנחבלו בדרך למרחב מוגן ונפגעי חרדה.

האזעקות הופעלו בתל אביב, חולון וראשון לציון. המשטרה הודיעה כי התקבל דיווח על נפילה של רסיס מיירט בשטח פתוח בחולון. שוטרים וחבלנים סורקים את הזירה ומטפלים באזור הנפילה. חמאס לקח אחריות על הירי.

חובש בכיר במד"א, יוסי נאבול, סיפר: "הגענו למקום במהירות וראינו את 2 הפצועות כשהן בהכרה מלאה וסובלות מפציעות קלות מרסיסים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ולאחר מכן פינינו אותם באמבולנס מד"א לבית החולים כשמצבם קל. במהלך הטיפול הבנו שאחת מהפצועות הייתה בתוך מבנה והשניה בשטח פתוח בסמוך."

זירת נפילה, חולון, 7 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת נפילה, חולון, 7 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת נפילה, ת"א, 7 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת נפילה, ת"א, 7 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כשבוע, נורה מטח מלבנון לעבר גוש דן, השרון והשומרון. נהג אוטובוס בן 54 נפצע בינוני-קשה לאחר שנפגע בראשו מרסיס כשנסע במחלף חורשים בכביש 6. חיזבאללה לקח אחריות על הירי וטען כי שיגר טילים מסוג "פאדי 4" לעבר בסיס גלילות ומטה המוסד בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully