וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב צנגאוקר במכתב לבנה החטוף: "אמא כאן, לעולם נלחמת עליך"

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 8:01

בפוסט שפרסמה בפייסבוק הביעה צנגאוקר צער על שלא יכלה להתריע לבנה על האסון שהתרחש ב-7 באוקטובר. "אתה צפוי להילחם על חייך, אתה צפוי להיפרד מאיתנו בהודעה בוואטסאפ", כתבה. היא תקפה את הממשלה: "אחראית למחדל"

סרטון האיום על עינב צנגאוקר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עינב צנגאוקר שיתפה היום (שני) בחשבון הפייסבוק שלה פוסט מצמרר שכתבה לבנה החטוף, מתן צנגאוקר, בציון יום השנה ל-7 באוקטובר. "אם הייתי יכולה היום, לפני שנה, להתריע מה צפוי לקרות לך, הייתי מספרת שבעוד כמה דקות, למען הדיוק בשעה 06:29, מחבלי חמאס צפויים לפלוש לקיבוץ שלך, ניר עוז".

"אתה צפוי לעבור שעות מתוחות שבהן לא תדע מה קורה סביבך, הפחד למות מבלי שתיפרד ממני, מנטלי, שני ואילנה יעסיק אותך במיוחד", כתבה. "אתה צפוי להילחם על חייך, אתה צפוי להיפרד מאיתנו בהודעה בוואטסאפ. תילקח באכזריות אל תוך עזה, המחבלים יציגו אותך לראווה מול ההמון העזתי כאילו אתה שלל. אתה צפוי להיות מוחזק בשבי בתנאים קשים שאני לא יכולה אפילו לדמיין".

עינב צנגאוקר,הפגנה למען שחרור חטופים,שער בגין, 5 באוקטובר 2024. ניב אהרונסון
צנגאוקר בהפגנה למען שחרור החטופים/ניב אהרונסון

היא שיתפה בתקוות שלה שלא התממשו לשחרור של מתן: "ציפיתי שכבר תהיה בבית לפני שנציין שנה לחטיפה שלך. ציפיתי שהממשלה שאחראית למחדל שקרה לך, כבר מזמן תפעל כדי להחזיר אותך אליי.
בטח תצפה שלא נוותר עליך, בטח תצפה שלא נשכח אותך, בטח תצפה שנשרוף את המדינה כדי שתחזור, בטח תצפה שכל אזרחי המדינה יעדיפו שתחזור תחילה הביתה לפני כל דבר אחר, אז תדע מתן, כל הציפיות שלך קורות יום יום, שעה שעה, שניה שניה.

לבסוף היא סיכמה וכתבה: תחזיק בתקווה מתן, תחזיק בה כמוני, כמונו כמוך. אוהבת אותך חיים שלי, בקרוב נחזיר אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully