וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החיים ממשיכים": הפוסט המצמרר שכתבה לוחמת מג''ב שנפלה בפיגוע בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 17:59

לוחמת משמר הגבול, שירה חיה סוסליק נורתה ונרצחה בפיגוע הירי בתחנה המרכזית בבאר שבע. היא התגוררה בעיר והותירה אחריה זוג הורים ו-3 אחים. שירה, התגייסה למשמר הגבול בחודש ינואר 2023. חבריה ומפקדיה ליחידה ספדו לה: "שאפה תמיד למצויינות והייתה דוגמא לחברותיה"

בווידאו: זירת פיגוע, תחנה מרכזית באר שבע, 6 באוקטובר 2024/מד"א

לוחמת משמר הגבול סמל-שני שירה חיה סוסליק נפלה מוקדם יותר היום (ראשון) בפיגוע ירי בתחנה מרכזית באר שבע. שירה בת 19, התגייסה למשמר הגבול בחודש ינואר 2023 למסלול הכשרת הסיירות במשמר הגבול. צוותי מד"א שהוזעקו למקום נלחמו על חייה. לאחר ביצוע פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותה. היא התגוררה בעיר באר שבע והותירה אחריה זוג הורים ו-3 אחים. בפוסט שפרסמה סמל שני שירה חיה סוסליק שעות בודדות לפני הפיגוע בו נפלה, העלתה רצף תמונות מהשירות המבצעי במג"ב עם הכיתוב המצמרר "החיים ממשיכים".

חבריה ומפקדיה ליחידה מספרים שהייתה דמות משמעותית ביחידה, שוטרת מקצועית ומסורה אשר הייתה יודעת להוות כתף תומכת ולהעלות לכולם את מצב הרוח. עוד מספרים עליה שאהבה לרקוד בלט ולהנות עם חברים, שאפה תמיד למצויינות והייתה דוגמא לחברותיה.

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק אמר בהערכת מצב שקיים בזירת האירוע:
"סמ"ש שירה סוסליק זכרונה לברכה בחייה גילמה בפועלה את כל ערכי משמר הגבול, מקצועיות, חתירה למגע, אומץ לב, גבורה עילאית תוך חירוף נפש", אמר והוסיף, "לצערי במשימתה החשובה - שמירה על בטחון האזרחים והמדינה נפלה במהלך הפיגוע הקשה היום. גם כאשר המחיר הוא קשה, נמשיך לפעול, ללא לאות לשמירה מתמדת על בטחון האזרחים, אני אומר בצער - היום איבדנו אחת מטובות בנותינו עת שחרפה נפשה".

פוסט של לוחמת מג"ב שנרצחה בפיגוע בבאר שבע שירה חיה סוסליק. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"החיים ממשיכים". פוסט שהעלתה לוחמת משמר הגבול שנרצחה בפיגוע בבאר שבע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

מפקדת יחידת סיירות דרום, רפ"ק מירי קיילי כהן סיפרה עליה:
"יצירתית, אהבה לרקוד, בלטה במסירותה, אהבה אהבת אמת את עבודתה כסיירת משמר הגבול והייתה מהטובות ביותר שהובילו את היחידה בשמירה על בטחון האזרחים והמדינה, שוטרת מצטיינת בעלת חדוות עשייה, הראשונה לכל משימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully