וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנדב למילואים למרות שקיבל פטור": משפחתו של ניר חדד שנפל בעזה נפרדת

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 17:29

ארבעה חודשים מפיצוץ המטען בציר נצרים, נקבע מותו של חדד שנפצע קשה. בזמן שחלף מהתקרית התעורר לפרקים ושוחח עם קרוביו: "היה מודע למצבו ואמר שהוא מפחד". בלכתו הותיר אחריו אישה ותאומות בנות ארבע

כניסת כוחות אוגדה 162 לרצועת עזה/מעריב

רס"ל (מיל') ניר חדד מת היום (ראשון) מפצעיו לאחר שנלחם במשך 4 חודשים על חייו. חדד נפצע ממטען שהתפוצץ על הטנק בו שהה באזור ציר נצרים. אלמנתו חן כתבה "אהוב שלי. הלב מרוסק. אני אוהבת אותך".

עוזי, בן דודו של ניר, כתב בפייסבוק: "בצער עמוק אנו מודיעים על פטירתו של בן דודנו היקר, ניר חדד. ניר, איש ערכים ומופת, בחר להתנדב לשירות מילואים למרות שקיבל פטור, מתוך שליחות, אהבת העם והמולדת".

"לפני כארבעה חודשים, במהלך פעילות מבצעית בציר נצרים ברצועת עזה, נפצע ניר קשה כאשר הטנק שבו שירת עלה על מטען", שיתף עוזי. "באירוע הטרגי נפלו גם חבריו לצוות הטנק, איתן קופולביץ ואילון וייס הי"ד. למרות מאמצי הרופאים ולאחר מאבק ממושך, נאלצו היום לקבוע את מותו. ניר, בוגר ישיבת ההסדר בעתניאל ותושב פתח תקווה, הותיר אחריו אימא, אחים ואחיות, אלמנה וילדים אהובים. זכרו של ניר, אדם של חיוך, מלא דרך ארץ ונתינה, ישמר בליבנו לעד. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".

מודעת אבל של רס"ל ניר חדד. באדיבות המשפחה
מודעת אבל של רס"ל ניר חדד/באדיבות המשפחה

אמו צביה סיפרה לוואלה: "בשלב הראשון של המלחמה ניר לא זומן, והתנדב למלחמה. חבר אמר לו שחסר נהג - והוא בכלל לא היה נהג בטנק בסדיר - אז הוא הלך לעשות את זה. היה לו קשה לספר לי, לא שמחתי שהוא הולך. אבל הוא לא שאל, רק עדכן. הוא היה בצפון שלושה חודשים. אחרי זה חזר הביתה, ובתחילת יוני זומן לדרום. הוא היה שם שבועיים עד שנפצע".

"בערב שבת, לפני הפציעה, כתבתי לו שבת שלום, שישמור על עצמו ויחזור בשלום, הוא ענה 'אני אשמור על עצמי, שבת שלום אימא יקרה ואהובה', שחזרה.

לפני המלחמה, ניר הקים עסק לייעוץ פיננסי, במטרה לעזור לזוגות צעירים להתנהל כלכלית נכון יותר. לאורך שירות המילואים המשיך לנסות לפתח ולתחזק אותן.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

"הוא תמיד אמר שהוא מרגיש קרוב לזה, שהוא רוצה לעזור לזוגות כמוהו", אמר אחיו יניב. "הוא היה איש חזק, מלא אנרגיה. תמיד שמח וצוחק. הוא חיפש בנרות איפה להתנדב בתחילת המלחמה".

"בתקופות מסוימות לאחר הפציעה הוא התעורר ודיברנו", שיתף. "הוא היה מודע למצב הקשה שלו, פחד ואמר שהוא חושש, דיבר עם הבנות שלו בשיחות וידאו והתעניין בחיים שלנו. חיכינו להשתלת ריאות שלא הגיעה ובזמן הזה דברים אחרים הסתבכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully