וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטומטמת. בן אדם מסכן": בנו של חליוה במתקפה על צעירה שאיבדה חבר בנובה - וזעמה על אביו

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 15:36

בנו של ראש אמ"ן היוצא, אורי, תקף צעירה שהעלתה ציוצים נגד אחותו ואביו בהודעה ששלח לה. הצעירה, שאיבדה חבר קרוב ב-7 באוקטובר כשנמלט מפסטיבל הנובה, זעמה על פוסטים חסרי רגישות, לדבריה, שהעלתה בתו של חליוה. "חסרה לך תשומת לב? חבר שלך לא מחבק אותך?"

ראש אגף המודיעין בהערכת מצב בשכונת רימאל בעיר עזה: "צריך להמשיך וללחוץ על האויב, המערכה רב זירתית ויש לה עוד חודשים קדימה"/דובר צה"ל

בנו של ראש אגף המודיעין בצה"ל היוצא אהרון חליוה, אורי, תקף צעירה שהעלתה ציוצים נגד אחותו ואביו בהודעה ששלח לה. הצעירה, שאיבדה חבר קרוב ב-7 באוקטובר כשנמלט מפסטיבל הנובה, זעמה על פוסטים חסרי רגישות, לדבריה, שהעלתה בתו של חליוה. בתגובה, הבן כינה אותה בין השאר "מטומטמת" ו"בן אדם מסכן".

"היי מותק, אני לא מכיר אותך אבל התבוננתי בדברים המדהימים שכתבת בעמוד הפרטי שלך בטוויטר", פנה אליה אורי, בשנות ה-20 לחייו, בהודעה באינסטגרם. "רושמים חליוה (מקווה בשבילך שזה לא נובע מדיסלקציה שרשמת את זה שגוי). אבא שלנו לא הלך להיות איש צבא כי יש שם כסף, תאמיני לי שלא הוא מממן את שהותה בתואר השני שלה, שהתחילה ללמוד באוניברסיטה היוקרתית והטובה בעולם, שאחותי ישבה ולמדה ימים ולילות כדי להתקבל ועוד במלגה מלאה! (אל תקנאי שהיא מוכשרת קנאה עושה קמטים)".

"דבר שלישי גם היא גם אני וגם שאר משפחתי גאים להיות ילדיו וקרוביו של אבא שלנו שנתן 38 שנים יותר ממך למדינה והלך אחרי האמת שלו ואחרי אהבת הארץ שהוא עדיין כל-כך אוהב", המשיך. "בנוגע לסבא שלי אני בכלל לא אתעסק איתך על זה כי את לא מבינה כלום מהחיים שלך וטמטום זו הפרעה, אבל מזל שהיא שלך ולא שלי".

ראש אמ"ן אהרון חליוה. אבשלום ששוני, פלאש 90
ראש אמ"ן אהרון חליוה/פלאש 90, אבשלום ששוני
חלופת התכתבויות עם בנו של אורי חליוה. 8 באוקטובר 2024. ללא, צילום מסך
חלופת התכתבויות עם בנו של אורי חליוה. 8 באוקטובר 2024/צילום מסך, ללא

עוד כתב כי "אני לא נוהג לרשום הודעות כאלו אבל כאב לי באופן אישי התשומת לב שחיפשת מהעוקבים שלך בטוויטר - הבן זוג שלך לא מחבק אותך מספיק? חסרה לך תשומת לב? קיבלת את שלי, את בן אדם די מסכן. הדבר היחידי שמעודד אותי שיש לך תקווה שייצא ממך משהו זה שאת לא מספיק מטומטמת וגם את מבינה שהממשלה הזו צריכה לעוף מפה ויפה שעת אחת קודם" (השגיאות במקור - א"ס)".

הודעתו של הבן הגיעה בעקבות כמה ציוצים שהעלתה הצעירה ל-X. בהם, בין השאר, מתחה ביקורת על בחירתה של בתו של חליוה לכתוב כי היא "ממש גאה בו" עם סיום התפקיד, ה"נפוטיזם" לכאורה בקבלתה לאוניברסיטת הרווארד ועל הראוותנות בטקס הפרישה שנערך לכבודו ועוד.

חליוה בן ה-56 כיהן כראש אמ"ן בזמן מתקפת הפתע של חמאס. אחריה ספג ביקורת ציבורית חריפה, אך המשיך בתפקידו חצי שנה נוספת עד שהודיע לרמטכ"ל על רצונו לעזוב, תוך שהוא קורא להקים ועדת חקירה ממלכתית שתבחן את הכשלים שהובילו למחדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully