וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: מפקד צוות ביחידת אגוז נהרג בקרב בלבנון

עודכן לאחרונה: 2.10.2024 / 15:20

סרן איתן יצחק אוסטר, ממודיעין-מכבים-רעות, נהרג בהיתקלות עם מחבלים. הלוויתו תתקיים בשעה 15:30 בחלקה הצבאית בהר הרצל בירושלים. ישיבת "אור תורה מחנים", בה למד, ספדה לו: "בכאב גדול ולב שבור התבשרנו על נפילתו של אהובינו"

איתן אוסטר שנפל בקרב בלבנון במסר למשפחתו/רשתות חברתיות

דובר צה"ל הודיע היום (רביעי) כי סרן איתן יצחק אוסטר, בן 22 ממודיעין-מכבים-רעות, מפקד צוות ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו, נהרג בהיתקלות עם מחבלים בלבנון.

ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס, ספד לאוסטר בפוסט בקבוצת הפייסבוק של העיר "מודיעין שלנו" וכתב: "התבשרנו בצער רב על נפילתו של תושב העיר, סרן איתן אוסטר, לוחם ביחידת אגוז של עוצבת הקומנדו שנהרג במהלך הלחימה בלבנון. איתן, בוגר תיכון אמית, הותיר אחריו הורים ושישה אחים ואחיות. הלוויתו תתקיים היום, ערב ראש השנה, בשעה 15:30 בחלקה הצבאית בהר הרצל. דב ויעל היקרים, בשמי ובשם תושבי מודיעין מכבים רעות אני משתתף מעומק הלב בצערכם הכבד. יהי זכרו של איתן ברוך".

סרן איתן יצחק אוסטר, מפקד צוות ביחידת אגוז, נהרג בקרב בלבנון, 2 באוקטובר 2024. דובר צה"ל
סרן איתן יצחק אוסטר, מפקד צוות ביחידת אגוז, נהרג בקרב בלבנון, 2 באוקטובר 2024/דובר צה"ל

ישיבת "אור תורה מחנים", בה למד אוסטר, ספדה לו: "ברוך דיין האמת. 'כִּי עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ בָּא בְּאַרְמְנוֹתֵינוּ לתכלית עוֹלָל מִחוּץ בַּחוּרִים מֵרְחֹבוֹת'. בצער רב, בכאב גדול ולב שבור התבשרנו על נפילתו בקרב בלבנון של אהובינו, תלמיד ובוגר הישיבה איתן אוסטר הי"ד. משפחת מחנים משתתפת בצערה של משפחת אוסטר וביניהם אחים של איתן בוגרי הישיבה אלעד ואביתר ובוגר הישיבה עידו עייני (הנשוי למיתר אחות של איתן) רגע לפני כניסתו של חג ועם סיומה של שנה קשה נברך שתכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully