וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פיצוצים אירעו בסמוך לשגרירות ישראל בקופנהגן

עודכן לאחרונה: 2.10.2024 / 10:06

נבדק קשר אפשרי לשגרירות הישראלית: משטרת דנמרק חוקרת אירוע של שני פיצוצים שקרו הלילה בסמוך לשגרירות בקופנהגן. אתמול דווח על ניסיון פיגוע בסמוך לשגרירות ישראל בשבדיה

ביקור שר-הפנים הסרבי וסגן-רה"מ, רה"מ-לשעבר איוויצה דאצ'יץ'; בבית-החולים אליו פונה השוטר שנפצע בפיגוע מול שגרירות ישראל בבלגרד./27 א'

במשרד החוץ מעדכנים כי במהלך הלילה (רביעי), נשמעו פיצוצים בסמוך לשגרירות ישראל בקופנהגן, לדבריהם השגרירות היתה סגורה, אין נפגעים ולא נגרם נזק למבנה.

משטרת דנמרק חוקרת את המקרה, "לא היו פצועים, ואנחנו ממשיכים בחקירות הראשוניות שלנו בזירה", כתבה משטרת קופנהגן בפוסט ב-X, "נחקר קשר אפשרי לשגרירות ישראל, השוכנת באזור".

בתקשורת המקומית מציינים כי נבדק עדיין הקשר לשגרירות הישראלית. ברובע השגרירויות הזה שוכנות גם הנציגויות הדיפלומטיות של רומניה, תאילנד, טורקיה ואיראן. האירוע נמצא בבדיקה ובטיפול של השלטונות הדניים.

ניידת משטרה בשטוקהולם, שבדיה, אוקטובר 2023. רויטרס
ניידת משטרה בשטוקהולם, שבדיה, אוקטובר 2023/רויטרס

דיווח זה מגיע על רקע מידע שפורסם אתמול (שלישי) על נסיון פיגוע בסמוך לשגרירות ישראל בשבדיה.
על פי הדיווח, ניידות נראו מחוץ לשגרירות, אך במשטרה לא פירטו על התקרית. בזירת הירי נמצאו נשק, ותרמיל ריק. לפחות עשר ניידות משטרה הובהלו למקום וחסמו לצורך סריקות.

האבטחה בשגרירות ישראל בשטוקהולם הוגברה מספר פעמים השנה בעקבות ניסיונות פיגוע בין היתר לאחר ירי סמוך ולאחר מציאת חפץ חשוד. משטרת שטוקהולם מסרה שהיא מצידה הגבירה את אמצעי האבטחה לשיפור הביטחון והפיקוח על האינטרסים הישראלים והיהודיים ברחבי שוודיה מאז החלה המלחמה בין ישראל לחמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully