וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס המשפחות למחדל 7 באוקטובר: האירוע לא יבוטל, השתתפות קהל בסימן שאלה

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 13:42

יונתן שמריז, אחיו של אלון שנהרג בשוגג בעזה וממארגני טקס הזיכרון הלאומי בפארק הירקון, פרסם הבהרות על הטקס ואמר כי הם יפעלו בהתאם להנחיות פיקוד העורף. "עבדנו קשה על טקס הזיכרון הלאומי ואנחנו נערכים לקיים אותו", כתב. "נאפשר לכל מי ששריין כרטיסים להשתתף"

אלי אלבג, הפגנה מול הרמת כוסית של חברי הקואליציה.25 בספטמבר 2024/דוברות מטה המשפחות להחזרת החטופים

האם טקס המשפחות למחדל 7 באוקטובר יתקיים ללא קהל? יונתן שמריז, אחיו של אלון ז"ל וממארגני טקס הזיכרון הלאומי בפארק הירקון פרסם ברשתות החברתיות הבהרות על הטקס ואמר כי הם יפעלו בהתאם להנחיות פיקוד העורף. "עבדנו כל כך קשה על טקס הזיכרון הלאומי בחודש האחרון, אנחנו עדיין עובדים ונערכים לקיים אותו", כתב שמריז. "אנחנו בונים את הפארק בצורה שתאפשר, לכל מי ששריין כרטיסים, להשתתף בטקס, וכמובן שנפעל בהתאם להנחיות פיקוד העורף בזמן אמת. לא נסכן אף אחד".

"בכל מקרה, גם אם לא תהינה מגבלות התקהלות ביום שני 7.10, אנחנו נבקש ונדגיש בפני כל מי שאין לו כרטיס, להתחשב במצב הביטחוני המתוח ולצפות בטקס עם יקיריו ממקום אחר", ביקש שמריז. "אנחנו מקווים כל כך שעד יום שני, ההגבלות על מרכז הארץ יוסרו, ונוכל לקיים את הטקס עם קהל רב, בדיוק כמו שחלמנו. אבל גם אם המצב לא יאפשר זאת, הטקס ייערך בשידור חי בפני קהל של משפחות 7.10, וישודר לכל בית ישראל וגם בעולם".

הצהרת משפחות החטופים באמפי בארי, 28.8.24. אבי רוקח
הצהרת משפחות החטופים באמפי בארי, 28.8.24/אבי רוקח

שמריז כתב כי הוא מקווה שהרבה אנשים יצפו בטקס, גם אם לא יהיה קהל. "אנחנו מקווים מאוד שיהיו כמה שיותר הקרנות קהילתיות בכל רחבי הארץ - גם הן בהתאם להנחיות פיקוד העורף. אנחנו אופטימיים, אולי גם נאיבים, אבל זה מה שהלב שלנו אומר. אנחנו לא מסתכלים לצדדים, אנחנו רצים קדימה, באמונה ובתקווה. והכי הכי חשוב - שהחיילים שלנו ישובו במהרה לשלום ובשלום, ושתושבי הצפון המפונים יוכלו לחזור כבר הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully