וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לה ביצים: ניסתה להבריח אלפי ביצים באוטו - ולא בפעם הראשונה

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 19:33

אם אישה נוסעת עם 150 תבניות ביצים מאיו"ש לשטח ישראל, והיא נוסעת על כביש 1 לכיוון תל אביב במהירות המותרת, והיא עושה את המסע שלוש פעמים, ובכל תבנית ביצים יש 25 ביצים, והיא נעצרה כבר פעמיים - מתי היא תפסיק? גם מפקחי מועצת הלול ישמחו לתשובה

בווידאו: אלפי ביצים נתפסו במחסום המנהרות/דוברות המשטרה

זו כנראה האישה ששמעתם עליה בספרי החשבון בבית הספר. תושבת ירושלים נתפסה היום (שני) בעת שניסתה להבריח מעל 150 תבניות של ביצים מאזור יהודה ושומרון לתוך שטחי ישראל. זוהי הפעם השלישית שהאישה, בשנות ה-40 לחייה, נתפסה כאשר ברכב שלה ביצים ללא פיקוח בשטחי יהודה ושומרון.

משטרת מחוז ירושלים עקבו אחר הרכב על כביש 1, עצרו אותו, וגילו את התבניות. הרכב כבר היה מוכר למשטרה, עקב אירועי הברחת ביצים קודמים.

זאת הפעם השלישית בחודשים האחרונים שנעצרה הנהגת, וזו רק שבוע לאחר הפעם האחרונה שנתפסה בגין אותו מעשה. הנהגת עוכבה במקום עם תכולת הרכב עד להגעת נציגי פיקוח מועצת הלול לטובת המשך טיפולם המקצועי בנהגת ובהחרמת הביצים, אשר מהוות סכנה בריאותית לציבור.

תבניות ביצים שהוברחו מיהודה ושומרון, 30 בספטמבר 2024. דוברות משטרת ישראל
תבניות ביצים שהוברחו מיהודה ושומרון, 30 בספטמבר 2024/דוברות משטרת ישראל

לוחמי מג"ב עצרו במרץ רכב במחסום המנהרות שחלף במחסום לבדיקה, אלא שהנהגת בו לא נשמעה להוראות הלוחמים, פרצה את המעבר ונסעה לכיוון ירושלים. הלוחמים פתחו במרדף אחרי הנהגת הבורחת שבסופו הצליחו לחסום את רכבה.

כשבדקו את הרכב, לוחמי מג"ב מצאו כ-4,000 ביצים מחולקים ל-130 תבניות. על הביצים היו מוטבעות חותמות מזויפות, ומשרד החקלאות לא אישר אותן לצריכה בישראל. מקור הביצים בשטחי יהודה ושומרון והן עלולות להכיל מחלות וזיהומים מסוכנים. החשודה, בת 30 מנווה יעקב, יחד עם הממצאים הועברה להמשך טיפול יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully