וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום הולדת שמח, סליחה שלא חזרת": יגיל יעקב כותב לאביו, שגופתו עדיין בעזה

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 16:56

בן ה-13 שהוחזר בעסקת החטופים ושאביו נותר בשבי ונרצח בידי חמאס, פנה לאביו ביום הולדתו ה-60 בפוסט שובר לב. "אתה אפילו לא פה כדי שאוכל לעלות לקבר שלך", כתב. "אני יודע שכל מה שהיית רוצה שנעשה עכשיו זה שנלך לים ונדבר על החיים כמו שרק אתה יודע"

יגיל יעקב משחזר את הסרטון מהשבי ומבקש להשיב את אביו משבי חמאס/מטה החטופים

"יום הולדת 60, ואתה לא פה.. אפילו לא פה כדי שאוכל לעלות לקבר שלך לבכות עלייך", כך כתב היום (ראשון) באינסטגרם יגיל יעקב לאביו יאיר, שנרצח בשבי וגופתו נותרה ברצועת עזה.

"אבא, אני יודע שכל מה שהיית רוצה שנעשה עכשיו זה שנלך לים, נקנה כמה שישיות בירה פיצוחים, ונלך לדבר על החיים, כמו שרק אתה יודע. אני אוהב אותך ומתגעגע מאוד מאוד מאוד. תשמור עלינו ביחד עם כולם. סליחה אבא, שעדיין לא חזרת לאדמת הארץ. יום הולדת שמח". כתב הנער לאביו ביום הולדתו.

יגיל יעקב מברך את אביו יאיר יעקב, שנרצח בעזה, ליום הולדתו. מתוך עמוד האינסטגרם של יגיל יעקב, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יגיל יעקב מברך את אביו יאיר יעקב, שנרצח בעזה, ליום הולדתו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, מתוך עמוד האינסטגרם של יגיל יעקב

יגיל שוחרר במסגרת העסקה הראשונה לשחרור החטופים כללה 7 פעימות שבהן שוחררו בסך הכול 80 חטופים מהשבי. אביו, יאיר, נותר בשבי בעסקה שכללה ברובה נשים וילדים, ומותו נודע למשפחתו בחודש פברואר האחרון. "אבא היית הכל בשבילי, נתת לי תקווה שאתה עוד חי, החזקת אותי ארבעה חודשים", כתב יגיל לאביו אז. "מאז שאין לנו את הצחוקים שלנו, את הריבים והחיבוקים והארוחות ביחד אתה חסר לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully