וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצטיינת המפתיעה ואיפה העיר שלכם ממוקמת? נתוני הזכאות לבגרות נחשפים

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 16:14

באיזה יישוב כל התלמידים זכאים לבגרות? מאיזה תיכון 100 אחוז מהתלמידים מתגייסים לצה"ל, ואיפה יש הכי הרבה מצטיינים? הצצה לנתוני משרד החינוך לתשפ"ג

ארגון המורים: הגענו להסכמות עם האוצר, העיצומים הסתיימו/דוברות שר החינוך

מי שרוצה ללכת על בטוח ולקבל תעודת בגרות - כדאי אולי שיעבור לבוקעאתה שבצפון. בחלוקה ליישובים, בראש טבלת הזכאים לבגרות נמצאות המועצות המקומיות הדרוזיות בוקעאתה וגוש חלב. אחריהן משלימות את החמישייה הראשונה בית ג'ן, כאוכב אבו אל-היג'א ואלקנה. העיר הראשונה היא גבעת שמואל, במקום השישי, וגבעתיים אחריה, סוגרת את העשירייה הראשונה. במקומות 7, 8 ו-9 - חורפיש, גוש עציון ואורנית. כך עולה מנתונים שפרסם משרד החינוך במסגרת "התמונה החינוכית" לשנת הלימודים תשפ"ג.

בתחתית הרשימה ניצבים יישובים חרדים ביתר עילית עם 15.7%, בני ברק עם 12% וביתר עילית עם 4.7% בלבד. ירושלים ממוקמת במקום 11 מהסוף עם 51.4% זכאות. בתל אביב סיימו 81% מהתלמידים עם תעודת בגרות, בחיפה 87.6%, בבאר שבע 91.1% ובראשון לציון 93.7%.

איפה אתם בטבלה?

תלמידי תיכון במהלך בחינת בגרות במתמטיקה. אבשלום ששוני, פלאש 90
תלמידי תיכון במהלך בחינת בגרות במתמטיקה/פלאש 90, אבשלום ששוני

בתיכונים רנה קסין דרכא בירושלים, מרדכי גור במודיעין, מקיף שרת בנוף הגליל, מקיף הדסים באבן יהודה, מקיף ז' רביבים בראשון לציון, קבוצת יבנה בחבל יבנה, מקיף צפית ביואב ומקיף שקמה בחוף אשקלון - 100% מהבנים התגייסו לצה"ל. בשני תיכונים התגייסו 100% מהבנות - מקיף הר וגיא בגליל העליון ואיתן בגזר.

66% מבתי הספר התיכונים סיימו עם 100% זכאות לבגרות בקרב תלמידיהם. במקומות האחרונים - ישיבת בית דוד בקריית גת, שם רק 4.4% מהתלמידים זכאים לבגרות, ברנקו וייס ערבי ברמלה עם 6.1%, טכנולוגי נעמת בנצרת עם 9.1%, מרכז נוער ממלכתי בנתניה, כרם חיה מושקא בקריית שמונה ואורט טכנולוגי בקריית גת.

שיעור התלמידים המצטיינים הגבוה ביותר היה בעתיד אלהאליה באום אל-פחם - 76.8%. אחריו נמצא בית ספר פלך לבנות בירושלים, אלבשאאר בסכנין, דרוזי למדעים ומנהיגות דרכא בירכא ונוה חנה בגוש עציון. הכפר הירוק הגיע למקום 13 עם 57.5% מצטיינים מתוך 466 תלמידים, יותר מפי 2 מסיימים משאר הצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully