וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג איראן גיבה את חיזבאללה, אך לא התייחס לגורל נסראללה

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 13:20

חמינאי לא התייחס ישירות לחיסול של מזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני, אך מסר כי "גורל האזור ייקבע בידי ההתנגדות ובראשה חיזבאללה". הוא תקף את ישראל ואמר שהמדינה לא למדה דבר משנה של לחימה בעזה, והוסיף: "הרג אזרחים לא יפגע בכוחה של ההתנגדות או ישמיד אותה"

קויק: חמינאי בהלוויית הנייה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המנהיג העליון של איראן חמינאי מסר היום (שבת) הצהרה לאחר היוודע חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, אך לא התייחס לכך ישירות. חמינאי אמר כי "הפושעים הציונים צריכים לדעת שהם לא יכולים לפגוע ביסודות החזקים של חיזבאללה בלבנון. כל כוחות ההתנגדות באזור תומכים בחיזבאללה. גורל האזור ייקבע בידי ההתנגדות ובראשה חיזבאללה".

עוד הוסיף ואמר כי "הכנופיה הטרוריסטית שעומדת בראש המשטר הציוני לא למדה דבר משנה של מלחמה בעזה ואינה מבינה שהרג אזרחים לא יפגע בכוחה של ההתנגדות או ישמיד אותה".

המנהיג העליון של אירא עלי חמינאי. צילום: Majid Saeedi/Getty Images, עיבוד תמונה
"הכנופיה הטרוריסטית שעומדת בראש המשטר הציוני לא למדה דבר משנה של מלחמה". חמינאי/עיבוד תמונה, צילום: Majid Saeedi/Getty Images

דובר צה"ל הודיע הבוקר כי צה"ל חיסל את חסן נסראללה, מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה וממייסדיו, ויחד איתו את עלי כרכי, מפקד חזית הדרום בחיזבאללה, ומפקדים נוספים בחיזבאללה.

מדו"צ נמסר כי "מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונה מודיעינית מדוייקת של אגף המודיעין ומערכת הביטחון, תקפו את המפקדה המרכזית של חיזבאללה, הנמצאת בתת קרקע, מתחת לבניין מגורים במרחב דאחייה בבירות. התקיפה בוצעה בעת שצמרת חיזבאללה היו במפקדה ועסקו בתיאום פעילויות טרור נגד אזרחי מדינת ישראל". למבצע לחיסולו של המנהיג קראו "סדר חדש". הרמטכ"ל מסר לאחר האישור על חיסולו כי "זה לא סוף ארגז הכלים. המסר פשוט, לכל מי שמאיים על אזרחי מדינת ישראל - נדע להגיע אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully