וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל השתלטה על מגדל הפיקוח, המטוס האיראני הסתובב וחזר לטהרן

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 12:40

שר התחבורה של לבנון דיווח הבוקר כי צה"ל פרץ לתדר האלחוט של מגדל הפיקוח של נמל התעופה הבינ"ל של ביירות והזהיר כי יתקוף את הנמל אם ינחת שם מטוס אזרחי איראני אזרחי שהיה בדרכו ללבנון

המבצע לחיסול נסראללה: מבצע ״סדר חדש״/דובר צה"ל

ישראל פרצה לרשת של מגדל הפיקוח בשדה התעופה של ביירות והזהירה מטוס איראני מפני נחיתה, בעקבות זאת המטוס הסתובב וחזר לטהרן.

לפי דיווחים, ישראל פרצה היום למערכת הקשר של מגדל הפיקוח של ביירות והזהירה כי לא תאפשר את נחיתת מטוס התובלה של חברת "קאשם אייר" בטיסה מס' QFZ9964 בעת שעשתה את דרכה לנחיתה.

שר התחבורה בממשלת לבנון, עלי חמייה, אמר היום (שבת) לעיתון הלבנוני "א-נהאר" כי צה"ל פרץ לתדר האלחוט של מגדל הפיקוח של נמל התעופה הבינ"ל של ביירות והזהיר כי יתקוף את הנמל אם ינחת שם מטוס אזרחי איראני אזרחי שהיה בדרכו ללבנון. השר מסר כי הוא התערב במהירות ואסר על נחיתת אותו המטוס.

המטוס האיראני הגיע לביירות והסתובב. מערכת וואלה, צילום מסך
המטוס האיראני הגיע לביירות והסתובב/צילום מסך, מערכת וואלה

הבוקר הודיע דובר צה"ל באופן רשמי כי צה"ל חיסל את חסן נסראללה, מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה וממייסדיו, ויחד איתו את עלי כרכי, מפקד חזית הדרום בחיזבאללה, ומפקדים נוספים בחיזבאללה.

למבצע לחיסולו של המנהיג קראו "סדר חדש". הרמטכ"ל מסר לאחר האישור על חיסולו כי "זה לא סוף ארגז הכלים. המסר פשוט, לכל מי שמאיים על אזרחי מדינת ישראל - נדע להגיע אליו".

מדו"צ נמסר כי "מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונה מודיעינית מדוייקת של אגף המודיעין ומערכת הביטחון, תקפו את המפקדה המרכזית של חיזבאללה, הנמצאת בתת קרקע, מתחת לבניין מגורים במרחב דאחייה בבירות. התקיפה בוצעה בעת שצמרת חיזבאללה היו במפקדה ועסקו בתיאום פעילויות טרור נגד אזרחי מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully