וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה חוסל, ועם ישראל חי: הפוליטיקאים הישראלים בהסכמה נדירה

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 11:49

אחרי לילה מותח, בשעה 11 בבוקר שבת, הודיע דובר צה"ל כי נסראללה, אויבה המר של ישראל כבר עשורים, חוסל בדאחיה אמש. יאיר לפיד, אביגדור ליברמן, בן ארי, יאיר גולן מגיבים בהסכמה נדירה

הפצצת דאחייה בלבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הוא חוסל, וזה סופי. הבשורה על חיסולו המוצלח של חסן נסראללה, מזכ"ל החיזבאללה ואויבה המושבע של ישראל כבר עשורים, במבצע "סדר חדש" בפיצוץ אמש בביירות, פוגשת את מדינת ישראל שבעת הקרבות בבוקר שבת, ומצליחה לעשות את מה שלא הצליח אף פוליטיקאי עד עתה - לאחד את הישראלים לדעה אחת, לפחות לכמה שעות של חסד. בלי לשכוח לרגע את 101 החטופים והחטופות שעדיין בעזה, תגובות נרגשות של פוליטיקאים מכל קצוות הסקאלה מתחילות לצוץ ברשת:

ראש האופוזיציה יאיר לפיד כתב: "מברך את מערכת הביטחון, צה"ל וחיל האוויר על חיסול רב המרצחים חסן נסראללה. יידעו כל אוייבינו שמי שתוקף את ישראל הוא בן מוות. זהו הישג חשוב להרתעה ולבטחונה של מדינת ישראל."

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב בטוויטר לשעבר:
"כֵּן יֹאבְדוּ כָל-אוֹיְבֶיךָ יִשְׂרָאֵל. אני מברך ומחזק את כוחות הביטחון על הפעולה הנועזת והנחושה שהובילה לחיסולו של הארכי-טרוריסט, מנהיג ארגון המרצחים חיזבאללה, חסן נסראללה. נסראללה, מהאויבים הקשים והאכזריים ביותר של מדינת ישראל, אחראי למותם של מאות ישראלים וישראליות ולפעולות טרור רבות. ידע כל מחבל שרוצה לפגוע באזרחי ישראל, שידה הארוכה של מערכת הביטחון מגיעה לכל מקום, ושעם ישראל אינו שוכח ואינו סולח למי שמבקש את נפשו. יישר כוח."

יו"ר הדמוקרטים וסגן הרמטכ"ל לשעבר, אלוף במיל' יאיר גולן כתב: "חיסול נסראללה הוא הישג עצום וחשוב. החל עידן חדש במזה"ת. אין לנסראללה מחליף טבעי. לכאורה היה אפשר לומר זאת על עבאס מוסאווי אבל אין להשוות מבחינת משך הזמן, המעמד המקומי והאזורי, גודל ומורכבות הארגון. המקל עובר לאיראן, ומבחינה זו האיראנים נמצאים בדילמה ענקית. מלחמה אזורית אחרי שחמאס הוכה קשות וחיזבאללה בנקודת שפל היא בבחינת תנאי פתיחה רעים מאוד.

זה הזמן לביסוס ההישג בצפון, להגעה לעסקת שחרור חטופים, ולסיום המלחמה בתנאים אזוריים עם פוטנציאל אדיר. הכל תלוי בדבר אחד: האם המדיניות תהיה קנאית, משיחית ומנותקת שאינה מאפשרת מהלך מדיני משלים, או מדיניות אחראית שתעמיק את הבידוד של איראן, ותאפשר לישראל עידן ארוך של בנייה מחדש."

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

חברת הכנסת מירב בן ארי כתבה: "ברכות לצהל, אגף המודיעין, חיל האוויר ולכל הגורמים במערכת הבטחון שהיו מעורבים בחיסול הטרוריסט נסראללה.האיש שקידש רק מוות ואלימות, הפך את חיי תושבי הצפון לסיוט, הרג חיילים ואזרחים רבים, סיים את חייו כראוי לו, מתחת לאדמה, קבור מפצצה של חיל האוויר. העולם יהיה טוב יותר בלעדיו."

חברת מפלגת יש עתיד מיכל שיר כתבה בפייסבוק, באינסטגרם וגם בטוויטר (שלא יתפספס אף אחד), קצר וקולע: "טוב 11 חודשים מאוחר מאשר אף פעם. עם ישראל חי??"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully