וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקואליציה מברכים על נאום נתניהו באו"ם. עינב צנגאוקר: אין גבול לציניות של ראש הממשלה

עודכן לאחרונה: 27.9.2024 / 18:18

שר הביטחון יואב גלנט: "ראש הממשלה היטיב לתאר את צדקת דרכנו מול הענן השחור שיוצרת איראן". סמוטריץ': "נתניהו דיבר בשם אזרחי ישראל כולם". צנגאוקר תקפה בחריפות: "במקום לנאום על ברכה וקללה, סע למתווכות לסגור את העסקה שעל השולחן שאתה מטרפד שוב ושוב"

בנימין נתניהו נואם באו״ם/רויטרס

שר הביטחון יואב גלנט הגיב הערב (שישי) לנאום ראש הממשלה נתניהו באו"ם. גלנט כתב: "אני מברך את ראש הממשלה על נאומו, רה"מ היטיב לתאר את צדקת דרכנו מול הענן השחור שיוצרת איראן בכל רחבי המזרח התיכון. מערכת הביטחון וצה"ל ימשיכו לתרגם זאת למעשים שיפגעו באויבנו, בזירות קרובות ורחוקות, ויבטיחו את ביטחוננו בארצנו דורות קדימה".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב גם הוא לנאום: "ראש הממשלה נתניהו דיבר היום בשם אזרחי ישראל כולם", אמר סמוטריץ'. "לא ננוח ולא נשקוט עד שנשיב את הביטחון לצפון לדרום ולכלל אזרחי ישראל. לא נעצור עד החזרת החטופים ולא נפסיק עד הניצחון על חמאס על חיזבאללה ועל יתר הגרורות האיראניות. אני מברך על הכרזתו של רה"מ על נטילת האחריות לחלוקת הסיוע ההומניטרי בעזה, זהו הצעד החשוב ביותר כרגע לחיסול שלטונו של חמאס ולסיום המלחמה".

סמוטריץ' הוסיף: "אנו שואפים לשלום עם העולם הערבי המתון ואנו נכונים לשלום של אמיצים. לא ניכנע לצביעות האנטישמית של האו"ם ומוסדותיו החשוכים. והכי חשוב: לעולם, לעולם לא נחלק עוד את ארצנו ולא נאפשר הקמת מדינת טרור פלשתינית בלב ארץ ישראל שתסכן את קיומנו. אבו מאזן והרש"פ הם תומכי טרור ומממני טרור, והם לא יהיו חלק משום פתרון עתידי של שלום".

שר הביטחון יואב גלנט בבסיס רמת דוד.18 בספטמבר 2024. תקשורת שר הביטחון, אתר רשמי
מברך את נתניהו. שר הביטחון יואב גלנט/אתר רשמי, תקשורת שר הביטחון

מנגד מתחה עינב צנגאוקר, אימו של מתן צנגאוקר החטוף, ביקורת חריפה על נאום נתניהו. צנגאוקר: "ראש הממשלה הכריז מעל בימת האו"ם שניצחנו את החמאס. אדוני ראש הממשלה, מדינה ש-101 מאזרחיה נאנסים, מעונים ומתים בשבי חמאס היא לא מדינה מנצחת. אין ולא יהיה ניצחון עד שכולם חוזרים, ובמקום לנאום על ברכה וקללה, סע למתווכות לסגור את העסקה שעל השולחן שאתה מטרפד שוב ושוב. כל יום שהם עדיין בשבי זו קללה למדינה ואות קלון עליך כמי שהפקיר אותם בשבעה באוקטובר ונוטש אותם במנהרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עינב צנגאוקר בהצהרת משפחות החטופים בשער בגין, 14 בספטמבר 2024. שלומי גבאי
עינב צנגאוקר בהצהרת משפחות החטופים בשער בגין, 14 בספטמבר 2024/שלומי גבאי

צנגאוקר הוסיפה: "במשך שנה שלמה נכשל נתניהו בהחזרת החטופים והיום הוא פורס את האסטרטגיה החדשה שלו; במקום לחתור לעסקה, הוא דורש מתושבי עזה להחזיר אותם. אין גבול לציניות של האיש שהעז לדבר על השמדת ניר עוז אך לא טרח עד היום לבקר בקיבוץ. ראש הממשלה מבצע פשע בעמו כאשר הוא נוטש את החטופים בשבי, ובניגוד למילים החלולות, אין לו כל עניין בהפסקת המלחמה ובעסקה. הוא הקריב אותם על מזבח הקואליציה שלו. מדינת ישראל נחטפה בידי ראש ממשלה אכזר, שקרן ומנותק שאין קו אדום שהוא לא יחצה עבור האינטרסים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully