וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גברת, אני מצטער להגיד לך שהבית שלך הרוס": ראש המועצה עובר להתקפה

עודכן לאחרונה: 27.9.2024 / 10:34

דעתו על מבצע חיצי הצפון, החקלאות והתיירות הגוססים והאתגר שלו לראש עיריית חיפה: בני בן-מובחר, ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בראיון ל-103FM. "נו ברצינות, לעלות על מטוס לארצות הברית ולהגיד בדרך 'תתקדמו להפסקת אש'? מה אנחנו, ברווזים של מישהו?" | האזינו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו לפני המראתם לניו יורק, 26 בספטמבר 2024/עומר מירון /לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל /לע"מ

"הגליל כולו בוער: בוער בנפש, בוער בדם, בוער באובדן", כך אמר הבוקר (שישי) בני בן-מובחר, ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בראיון ל-103FM. עוד דיבר על תחילת מבצע חיצי הצפון, מצב התושבים באיזור וכיצד הוא רוצה לאתגר את ראש עיריית חיפה.

"אתמול קברנו את התושבת ה-39 מהישובים שהתפנו מהשביעי באוקטובר", אומר בן-מובחר ומוסיף כי תושבי הצפון מפורקים באיזור המרכז, "משפחות שמתפרקות ב-16 מטר חדר במלון, החקלאות בקריסה מוחלטת, דאגנו לתושבים למלונות באיזור טבריה שיוכלו להמשיך לעבוד בחקלאות. והתיירות? תראה מה קרה לראש פינה בימים האחרונים. ראש פינה בוערת".

על ראש עיריית חיפה, יונה יהב, אשר תומך בהפסקת האש אמר "קטונתי מלחלק ציונים ליונה יהב, ראש עיר ותיק, אבל אני רוצה לאתגר אותו, אם הוא מוכן לגור במטולה - אשמח לדאוג לו לדירה". אחר כך מוסיף כי כרגע הכל הרוס, "אין לי קורת גג לתת לו, אם הוא רוצה במרגליות, ליד הלול של התרנגולות לראות איך חיים ואם בכלל יש שם מישהו". לדבריו, יונה יהב אינו דוגמא רלוונטית, "הוא לא בפורום קו עימות, הוא לא מפונה מביתו".

בן-מובחר ממשיך ופונה אל חברי הממשלה: "הם מדברים על סוג של הפסקת אש, אחרי שנה שהתושבים שלנו עם הילדים שלהם לא נמצאים בבית ולא יודעים איך נראה הבית שלהם, הם מקבלים עדכון מהרבש"צ, 'היום גברת, אני מצטער להגיד לך שהבית שלך הרוס'". הוא מוסיף ומדבר על טיסת ראש הממשלה לניו-יורק, "נו ברצינות, לעלות על מטוס לארצות הברית ולהגיד בדרך 'תתקדמו להפסקת אש'? מה אנחנו, ברווזים של מישהו?"

"סליחה אם אני נשמע קיצוני", אומר בן-מובחר כי חיכו למבצע חיצי הצפון, "אדון נסראללה הכלב הזה מפחד לפתוח את המקרר כי הוא חושב שזה המכשיר החשמלי הבא בתור שיתפוצץ לו, הוא מוכן עכשיו להפוגה? להפסקת אש? בשביל לתת לו להתארגן? לא! אנחנו כבר שנה לא בבית". הוא מוסיף וטוען כי במצב הזה צריך רק מלחמה ולהביא את רצועת הביטחון נקייה, "אם השביעי באוקטובר היה קורה בגליל, היינו מגיעים לקרבות בלימה בעפולה, אולי אפילו בפאתי חדרה, אלה (חיזבאללה), לא מתעכבים, אלה לא יאנסו - הם שוחטים וממשיכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully