וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של לירי אלבג על השלכת הביצים: "אמרתי שאני אבא של חטופה, הרגשתי מושפל"

עודכן לאחרונה: 26.9.2024 / 15:21

אלי אלבג, אביה של החטופה לירי אלבג, על פעילי הימין שהשליכו עליו ביצים בהפגנת קרובי משפחות החטופים: "אמרתי שאני אבא של חטופה, חלק אמרו לי "חכו חכו'". אלה שהתנהגו כך כבר "לא עשבים שוטים" אמר ברדיו 103FM על התקרית שעוררה הדים

אלי אלבג, הפגנה מול הרמת כוסית של חברי הקואליציה.25 בספטמבר 2024/דוברות מטה המשפחות להחזרת החטופים

אביה של התצפיתנית לירי אלבג שנחטפה מבסיסה במוצב נחל עוז בבוקר השבת השחורה ועדיין מצויה בשבי, ספג אתמול (רביעי) ביצים שהושלכו עליו מכיוון פעילי ימין. התקרית שעוררה סערה, אירעה במהלך אירוע הרמת כוסית בסניף הליכוד בנתניה.

האב הסביר את שהתרחש בראיון לרדיו 103FM, "הליכוד עשה אירוע, ואני מכבד את פעילי הליכוד והליכוד שעושים אירועים ונתנו למשפחות לדבר, והגיעו כמה, אני משתדל לא להגיד את המילה הזו אבל מסתבר שאני חייב להגיד עשבים שוטים שראו בנו אויבים", אמר. "אמרתי להם שיש פה אנשים שלא באים עם שלטי 'ביבי הביתה', אלא באים לעזור לנו לזעוק את זעקתנו ששנה הילדה שלי ועוד 100 חטופים לא בבית. בהתחלה הם לא ידעו שמדובר באבא של חטופה, הסברתי להם, ומפה חלק דיברו לא יפה ואמרו, "חכו חכו, באתם לעיר הלא נכונה, בן גביר יבוא, יראו לכם מה זה", הטיח.

האב הוסיף, "כאילו אנחנו אויבי העם, זרקו עלינו ביצים, גם עליי, גם על ח"כ אלי דלל וח"כ ואטורי זרקו ביצים, אני לא יודע למי כיוונו, אבל זרקו עליי ביצים. קיבלתי ברגל, ולצערי שוטר קיבל את זה בגוף, כאב לי גם ואמרתי 'מי הגבר שזורק ביצים, שיבוא ויגיד לי בפנים ולא יפגע בשוטרים שעושים עבודת קודש", אמר והטיח על מה שקרה, "אנשים בזויים כאלה, זורקים. קיבלתי טלפונים מהרבה חברי ליכוד, השר קיש, השר מיקי זוהר שלח לי הודעה, הנשיא התקשר, וכולם מוקיעים את זה", סיכם.

אלי אלבג, הפגנה מול הרמת כוסית של חברי הקואליציה.25 בספטמבר 2024. שלומי גבאי
פעילי ימין השליכו עליו ביצים. אלי אלבג, אביה של החטופה לירי אלבג/שלומי גבאי

"אנחנו חייבים שהשיח ישתנה" ביקש האב להבהיר: "לבם של כולם איתנו ועם כל החטופים, אנחנו מנסים להסביר לכולם שאנחנו צועקים את צעקתנו, אין לנו ימין ושמאל, שיפסיקו לצבוע אותנו פוליטית או ינסו לצבוע אותנו פוליטית", כעס.

אלבג הוסיף על הפילוג במדינה, "מה זה שמאלנים? זה יהודים פה. זה אנחנו אומרים לגרעין הקשה. אין לנו ימין ושמאל אלא מדינה אחת. אנחנו חייבים שהשיח ישתנה, אמרתי לח"כ דלל שחייב להוקיע את ההתרסות והדיבור הלא יפה, קודם כל מחברי הכנסת שהם לא מדברים יפה, שצריכים לתת להם עונשים כבדים. יש 120 חברי כנסת, שילמדו לדבר. לא ילמדו לדבר? שיעיפו אותם. אחרי זה מקבלים את זה ברחובות".

"הרגשתי מושפל", הודה אלבג בשיחתו עם סיון כהן. "מה אני צריך לעשות שלא עשיתי? איזה התרסות. מאשימים אותי 'אתה מדבר נגד ביבי'. מעולם לא אמרתי שביבי יתפטר. הוא רה"מ שלי ואני פונה אליו גם בבקשות וגם בטענות", אמר וביקש מנתניהו, "אני רוצה שיחתור למו"מ ושיאפשר את החטופים. הוא רוצה אבל לא עושה מספיק כי עברה שנה, מה לא בסדר על זה? לא מקובל עליהם מה שאני אומר. כל מי שחושב אחירת, יחטפו לך את ילד תעשה מה שאתה רוצה. שאלתי מישהו שם מה היה עושה אם זה היה הילד שלו, הוא אמר לי שהיה לוקח אקדח ומתחיל להרוג את כולם. אני מתחיל להיות מודאג, אלה כבר לא עשבים שוטים", אמר בכאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully