וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התיעוד: 2 שוטרים נחקרו בחשד לתקיפת המפגינים החרדים בבית שמש

עודכן לאחרונה: 26.9.2024 / 14:40

בחשד לתקיפת מפגינים חרדים שלא כדין, שני שוטרים מההפגנה הסוערת בבית שמש נחקרו באזהרה במשרדי מח"ש. בתיעוד שפורסם, השוטרים פינו בכוח עשרות מוחים שניסו להתפרץ ליריד תעסוקה בעיר. החקירה נגד השניים נמשכת

קויק: אלימות נגד חרדים בבית שמש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

חוקרי אגף החקירות במחלקה לחקירות שוטרים חקרו היום (חמישי) באזהרה שני שוטרים בחשד לתקיפה שלא כדין של מפגינים חרדים, במהלך הפגנה שהתקיימה ביום שני האחרון בעיר בית שמש. במשטרה מסרו כי החקירה עודנה מתנהלת.

המשטרה פינתה השבוע הפגנה של חרדים מהפלגים הקיצוניים מחוץ למתנ"ס בבית שמש. החרדים הפגינו מחוץ למתנ"ס, בו התקיים כנס בנושא אקדמיה ושילוב חרדים בשוק התעסוקה. בתיעוד נראה שהמשטרה מכה בעוצמה את המפגינים עם אלות ומפזרת את ההפגנה בדחיפות. בתיעוד שפורסם ניתן לשמוע את אחד השוטרים אומר "יש אישור", לפני שמכה בחוזקה את אחד המפגינים בראשו.

קודם האירוע, הגיעו עשרות חרדים קיצונים מחוץ לשכונה כדי למחות נגד יריד תעסוקה שמטרתו לעודד יציאת חרדים לשוק העבודה. הם שברו את דלתות המתנ"ס בו נערך האירוע, ירקו על נשים וסיננו אמירות כמו "מוות לצה"ל". המשטרה לא הצליחה לבלום את המפגינים שניסו לאיים פיזית על באי הכנס ולפרוץ אליו פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully