וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ואטורי: הביצים שפגעו באב החטופה - בכלל נזרקו לכיווננו

עודכן לאחרונה: 26.9.2024 / 11:56

ח''כ ניסים ואטורי שוחח עם ברק סרי ויהודה שלזינגר ברדיו 103FM והגיב על תקרית השלכת הביצים על אלי אלבג, אביה של החטופה לירי אלבג. ואטורי התייחס לאירוע בו פעילי ימין השליכו ביצים במהלך הפגנת קרובי חטופים: "זרקו ביצים עלינו וכנראה נפל עליו בטעות"

קויק: עימות בין ח"כ ואטורי לקריב/ערוץ הכנסת

במהלך הפגנת קרובי חטופים אתמול (רביעי) מחוץ לאירוע הרמת כוסית בסניף הליכוד בנתניה, מספר פעילי ימין השליכו ביצים על אלי אלבג, אביה של החטופה לירי אלבג. חבר הכנסת ניסים ואטורי שוחח עם ברק סרי ויהודה שלזינגר ברדיו 103FM והגיב על התקרית המביכה.

ח''כ ואטורי אמר בראיון: "אמא של חטוף דיברה, היא בכתה, הקהל איתה בוכה יחד, נקרע לנו הלב, מה מרגישה אמא. חיזקנו אותה, התפללתי לטובת החטופים, וברקע אתה שומע את הקללות מבחוץ, זה היה כל כך אבסורד שצועקים אתם מנותקים. מנותק זה מי שמפגין כשאמא של חטוף בוכה. אני מכיר את הסיפורים של 'חדשות 12'".

חבר הכנסת הוסיף וניסה להתחמק מהאשמה: "אני לא מסכים עם דברים כאלה בשום מקרה, לא לליכוד ולא קשור לשום מפלגה, אין דבר כזה לתקוף משפחות. זרקו ביצים עלינו וכנראה נפל עליו בטעות. לא ידעתי שאלי שם, הייתי קורא לו שיספר את הסיפור".

ח"כ ניסים ואטורי מתעמת עם פעילי מחאה בכנסת. דורשינוי, אתר רשמי
ח''כ ניסים ואטורי מתעמת עם פעילי מחאה בכנסת/אתר רשמי, דורשינוי

עוד טען ח''כ ואטורי: עוד הוסיף: "אני קיבלתי התראה שהולכים לזרוק עליי דברים. אם הוא רוצה (מתייחס לאב אלי), תצא מהאזור הזה ותבוא, נשב נדבר. אנחנו אחים. אחים שלנו נמצאים בשבי עם כל הכאב", טען. על השאלה האם רה"מ נתניהו אכן אמר שמחצית מהחטופים חיים, השיב: "היה משהו כזה, אני לא זוכר מה היה בדיוק. אנחנו דורשים קודם כל רשימת חטופים מחמאס, אנחנו רוצים לדעת מי חי ומי מת".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully