וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל במסר לחיזבאללה: נערכים לתמרון בלבנון

25.9.2024 / 18:08

על רקע ההסלמה בגבול הצפוני והשיגור לעבר גוש דן הבוקר, בצבא נערכים לאפשרות של תמרון קרקעי. הרמטכ"ל ביקר היום בתרגיל חטיבתי בגבול הצפון ודיבר על ההיערכות מול חיזבאללה: "אנחנו לא עוצרים, הנעליים של הלוחמים ייכנסו לתוך שטח האויב"

הרמטכ״ל בתרגיל בצפון: ״אנחנו לא עוצרים,אנחנו מתכוננים לתמרון״/דובר צה"ל

"אנחנו לא עוצרים. המטוסים תוקפים כל היום, ואנחנו מתכוננים לתמרון" - כך אמר הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, היום (רביעי) במהלך תרגיל חטיבתי של חטיבה 7 בגבול הצפון. אמירה זו מגיעה על רקע הודעת צה"ל היום בדבר גיוס שתי חטיבות מילואים למשימות מבצעיות בגזרה הצפונית.

בימים האחרונים אנו חווים הסלמה קיצונית גבול הצפוני בצל הגברת התקיפות של חיל האוויר ברחבי לבנון, ובעקבות השיגור לעבר גוש דן והשרון, בצבא נערכים להרחבת המערכה מול חיזבאללה. הפעולות האחרונות מקרבות את צה"ל בעוד צעד לקראת האפשרות לתמרון קרקעי בדרום לבנון - כדי להרחיק איומים על העורף הישראלי.

הרמטכ״ל בתרגיל בצפון: ״אנחנו לא עוצרים,אנחנו מתכוננים לתמרון״. דובר צה"ל
"אנחנו לא עוצרים ואנחנו מתכוננים לתמרון". הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי בתרגיל בצפון, היום/דובר צה"ל

במהלך ביקור בתרגיל החטיבתי יחד עם מפקד פיקוד הצפון, מפקד אוגדה 98 ומפקדים נוספים, אמר הרמטכ"ל ללוחמים: "אתם שומעים את המטוסים כאן למעלה, אנחנו תוקפים כל היום. גם כדי להכין את השטח לקראת האפשרות של הכניסה שלכם, וגם כדי להמשיך לפגוע בחיזבאללה", עוד הוסיף כי "חיזבאללה היום הרחיב את מעגל האש שלו, בהמשך היום, יקבל מענה חזק מאוד. אתם תתכוננו.
היום נמשיך, אנחנו לא עוצרים, ממשיכים לתקוף וממשיכים לפגוע בהם בכל מקום".

בהמשך התייחס הרמטכ"ל למטרה הברורה להחזרת תושבי הצפון באופן בטוח והכין את הלוחמים לאפשרות של כניסה קרקעית, "כדי לעשות את זה אנחנו מכינים את המהלך של התמרון, והמשמעות היא שהנעליים הצבאיות שלכם, מגפי התמרון, נכנסות לתוך שטח האויב...אתם באים הרבה יותר חזקים מהם, הרבה יותר מנוסים מהם, נכנסים פנימה, משמידים שם את האויב, הולכים חד להשמיד תשתיות. אלה הדברים שיאפשרו לנו להחזיר את תושבי הצפון אחר כך בביטחון".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
הרמטכ״ל בתרגיל בצפון: ״אנחנו לא עוצרים,אנחנו מתכוננים לתמרון״. דובר צה"ל
"המטרה היא מאוד ברורה - להחזיר את תושבי הצפון באופן בטוח". הרמטכ"ל, היום בתרגיל/דובר צה"ל

בימים האחרונים צה"ל החריף את היקף התקיפות על ארסנל הנשק של חיזבאללה ובצל הגברת התקיפות של חיל האוויר ברחבי לבנון, והשיגור לעבר גוש דן והשרון, בצבא נערכים להרחבת המערכה מול חיזבאללה.

"נכנסנו לשלב אחר במערכה ואנחנו בתוך מבצע 'חיצי הצפון', אמר אתמול (שלישי) האלוף אורי גורדין והוסיף כי המבצע התחיל בפגיעה משמעותית ביכולות חיזבאללה, "בדגש על יכולות האש, ובפגיעה מאוד משמעותית במפקדים ובאנשים בארגון. אנחנו צריכים למול זה לשנות את המצב הביטחוני, אנחנו צריכים להיות ערוכים חזק מאוד לכניסה לתמרון ולפעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully