וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד פיקוד הצפון: "נכנסנו לשלב אחר במערכה - צריכים להיות ערוכים חזק לכניסה לתמרון"

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 16:37

מפקד פיקוד הצפון, האלוף גורדין, ביקר בתרגיל החטיבתי של השריון בגבול הצפון לקראת האפשרות לכניסה קרקעית לדרום לבנון. גורדין בחן את מוכנות הכוחות וקיים עימם הערכת מצב מבצעית. "צריכים להיות ערוכים חזק מאוד לכניסה לתמרון ולפעולה"

קויק: השמדת המשגר שירה על גוש דן/דובר צה"ל

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין ביקר אתמול (שלישי) את מפקדי ולוחמי חטיבה 7 בתרגיל החטיבתי בגבול הצפון, ובחן את מוכנותם וקיים עימם הערכת מצב מבצעית לקראת אפשרות לפעולה קרקעית בלבנון. במהלך הביקור הדגיש האלוף את חשיבות ההיערכות והמוכנות של הכוחות על מנת לשנות את המצב הביטחוני ולהחזיר את תושבי הצפון חזרה בבטחה לבתיהם.

מדברי מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין: "נכנסנו לשלב אחר במערכה ואנחנו בתוך מבצע "חיצי הצפון". המבצע התחיל בפגיעה מאוד משמעותית ביכולות חיזבאללה, בדגש על יכולות האש, ובפגיעה מאוד משמעותית במפקדים ובאנשים בארגון. אנחנו צריכים למול זה לשנות את המצב הביטחוני, אנחנו צריכים להיות ערוכים חזק מאוד לכניסה לתמרון ולפעולה", אמר.

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין בהערכת מצב בבור פיקוד הצפון עם מפקדי חמ״ל מרכז האש, 23 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
"ערוכים חזק מאוד לכניסה לתמרון ולפעולה". מפקד פיקוד הצפון אורי גורדין בהערכת מצב בבור הפיקוד/דובר צה"ל

בצל הגברת התקיפות של חיל האוויר ברחבי לבנון, והשיגור לעבר גוש דן והשרון, בצבא נערכים להרחבת המערכה מול חיזבאללה. הפעולות האחרונות מקרבות את צה"ל בעוד צעד לקראת האפשרות לתמרון קרקעי בדרום לבנון - כדי להרחיק איומים על העורף הישראלי.

בימים האחרונים צה"ל החריף את היקף התקיפות על ארסנל הנשק של חיזבאללה בדגש על טילי שיוט, רקטות לטווח קצר, חימוש ארטילרי, ובינוני ותשתיות של חיזבאללה שנבנו לעכב תמרון ישראלי בתוך לבנון. מפקד פיקוד הצפון האלוף אורי גורדין, תאר בשיחות עם מפקדי גדודים במילואים על דרום לבנון: "לא מדובר בכפרים אלא בבסיסי אש, יש בתי אזרחים שיש בהם 100 רקטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully